آغاز فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه

فراخوان بیست‌ویکمین دوره جشنوارهٔ «کتاب و رسانه» آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ فراخوان بیست‌ویکمین دوره جشنوارهٔ «کتاب و رسانه» آغاز شد. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی را برای رقابت در سه حوزه اصلی به دبیرخانهٔ‌ جشنواره ارسال کنند. آثار قابل پذیرش تمامی قالب‌های تولید محتوا در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» را شامل می‌شود.

در جشنواره دوره بیست و یکم، آثاری قابل پذیرش خواهند بود که از اول مهر ماه ۱۴۰۱ تا سی‌ویکم شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. به برگزیدگان در محورهای ۱۹ گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزهٔ نقدی اهدا خواهد شد.

این دوره جشنوارهٔ کتاب و رسانه سه جایزهٔ ویژه نیز تقدیر اهدا خواهد کرد. «بهترین ویترین کتابفروشی‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب»، ٔ «ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه‌ای» اسامی سه جایزه ویژه این دوره از جشنواره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از بیستم آبان ماه الی پنجم آذرماه ۱۴۰۲ به‌مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resane.ketab.ir نسبت به مطالعه آیین‌نامه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/