استقبال از مهر با تمام توان

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ: در مقابل 300 مدرسه مهم و پر مخاطب استقرار داریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری الگونیوز، اعلام کرد:
در مقابل 300 مدرسه مهم و پر مخاطب استقرار داریم.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در جلسه ستاد استقبال از مهر به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز گفت:
در ابتدای صبح حدود 20 % افزایش ترافیک داشتیم ولی با گذشت چند ساعت این میزان به حدود 30%افزایش پیدا کرد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از استقرار صد درصدی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در در 126 نقطه گلوگاهی ، مقابل 300 مدرسه مهم و پر مخاطب، 79 محل برای اجرای طرح جلوگیری از تردد کامیونت ها بر داد و از ظرفیت 37 مرکز پایش برای رصد وکنترل ترافیک سطح شهر گفت
دومین جلسه ستاد استقبال از مهر امروز در سالن جلسات مرکز کنترل و ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک با حضور شهردار تهران ، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و نمایندگان دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک برگزار شد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در دومین جلسه ستاد استقبال با حضور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در سالن جلسات مرکز کنترل و ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک با حضور شهردار تهران برگزار شد حضور یافت و درباره آمادگی صد درصدی و حضور تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مقابل مدارس ، برخورد با کامیونت ها در ساعات ممنوعیت تردد و رصد و کنترل ترافیک از طریق پایش تصویری توضیح داد .
در این جلسه که رصد و کنترل لحظه به لحظه ترافیک سطح شهر از طریق دوربین ها نیز در آن صورت می گرفت ، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اقدامات و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور فاتب جهت پوشش ترافیکی مقابل مدارس و استقرار در محل های دارای گره ترافیکی گزارشی ارائه کرد و گفت :
کلیه نیروهای صف و ستاد در آماده باش کامل هستند و تیم های پلیس راهور تهران بزرگ ، در 126 نقطه گلوگاهی استقرار دارند . همچنین تیم های پلیس راهور فاتب در مقابل 300 مدرسه مهم و پر مخاطب استقرار دارند .
وی افزود : تیم های پلیس راهور فاتب در 79 محل برای اجرای طرح جلوگیری از تردد کامیونت ها مستقر هستند و طرح برخورد با تخلفات سرویس مدارس در دستور کار جدی پلیس راهور فاتب قرار دارد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به این موضوع که در ابتدای صبح حدود 20 % افزایش ترافیک داشته ایم گفت : با گذشت زمان این میزان ترافیک به حدود 30%افزایش پیدا کرده است و پلیس راهور تهران بزرگ از ظرفیت 37 مرکز پایش و کنترل ترافیک برای رصد،کنترل و مدیریت ترافیک سطح شهر استفاده می نماید.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه شهردار تهران بصورت ویدئوکنفرانس با تعدادی از شهرداران مناطق بابت اقدامات صورت گرفته و وضعیت ترافیک حال حاضر مصاحبه و با توجه به وضعیت و توضیحات جناب سرهنگ موسوی پور ، شهردار محترم تهران بصورت ویژه از عملکرد پلیس راهور فاتب تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/