اسکورسیزی در ایتالیا بازیگر شد

در مراسم گاتهام امسال یکی از چهره‌هایی که نبودتش به چشم آمد مارتین اسکورسیزی کارگردان ۸۱ ساله «قاتلین ماه کامل» بود که فیلمش مورد تقدیر قرار گرفت و گروه بازیگرانش به جای او جایزه را دریافت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ اسکورسیزی همچنین امسال برنامه حضور در جشنواره فیلم مراکش که یکی از جشنواره‌های محبوبش است را هم کنسل کرده.

اما حالا مشخص شده که اسکورسیزی به دلیل خستگی این تصمیمات را گرفته چرا که در چند وقت اخیر مشغول به بازیگری هم بوده است!

راجر فریمن از وبسایت شوبیز ۴۱۱ افشا کرده که اسکورسیزی برای بازی در فیلم «در دستان دانته» ساخته ژولین اشنابل در ایتالیا بوده. این فیلم پرستاره از کارگردان فیلم «بر دروازه ابدیت» نامهایی مانند جیسون موموا، جرالد باتلر، آل پاچینو، اسکار آیزاک و گل گادوت را هم در لیست بازیگرانش دارد. هنوز مشخص نیست که حضور اسکورسیزی تا چه حد در این فیلم پررنگ است.

این اولین باری نیست که اسکورسیزی در آثاری به جز فیلم‌های خود که همیشه در آنها حضوری کوتاه دارد، جلوی دوربین رفته. او حضور مشهوری در نقش ون گوگ در فیلم «رویاها» آکیرا کوروساوا اسطوره‌ای داشته و در انیمیشن «داستان کوسه» هم در کنار دنیرو صداپیشگی را تجربه کرده.

اما در هر صورت اسکورسیزی این روزها در حال استراحت است تا خود را برای فصل جوایز آماده کند جایی که پیش‌بینی‌ها شانس بالایی برای «قاتلین ماه کامل» قائل شده‌اند.

انتهای پیام/