ایجاد ۲ یگان مستقل برای برخورد با تخلفات ساکن و موتورسیکلت در پایتخت

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد ۲ یگان مستقل برای برخورد با تخلفات ساکن و موتورسیکلت در پایتخت خبر داد و گفت: در اجرای طرح دنبال جریمه و برخورد سلبی نیستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) ضمن بازدید از اتاق خبر ایرنا، پاسخگوی خبرنگاران در حوزه راهور پایتخت بود.

وی در حاشیه این بازدید گفت: استمرار طرح‌های راهور مهم است که در این راستا یکی بحث برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران را داریم و یکی تخلفات ساکن است.

به گفته سرهنگ موسوی پور، تابستان امسال یک گروه اندیشه ورز در مجموعه راهور با محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب که ترافیک راهکار علمی دارد، تشکیل دادیم تا بتوانیم در این حوزه به راه‌های بهتری برای کاهش ترافیک تهران دست یابیم.

وی یادآور شد: هفته ششم است که طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها را در دست اجرا داریم و برای نتیجه گیری بهتر، ۲ یگان ویژه برای این موضوع تشکیل دادیم.

سرهنگ موسوی پور گفت: طرح ارتقای فرهنگ موتورسواری را از هفته آینده در سطح تهران برگزار خواهیم کرد و شروع کار تشویق به استفاده از کلاه ایمنی است برای این منظور با همکاری شهرداری تهران فضای تبلیغاتی و بیلبوردهای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در پایتخت اضافه کرد: تاکنون ۱۰۰ نقطه حادثه خیز ترافیکی در تهران رفع خطر شده است.

انتهای پیام/