در برنامه تهران 20 مطرح می‌‌شود

«بحران آب»، پای سخنگوی صنعت آب کشور را به تلویزیون باز کرد

«بحران آب»، یکی از چالش‌ها جدی و مهمی که ایران امروز با آن رو به رو است، ایران در زمره 12 کشوری در منطقه خاورمیانه است که با تنش آبی رو به رو هستند. همچنین بر اساس صحبت‌های مدیرعامل آبفای تهران، پایتخت چهارمین سال خشک را سپری می‌کند به طوریکه در استان معمولاً دو سال خشکسالی است و بعد چند سال ترسالی رخ می‌دهد، اما اکنون برای نخستین بار است که سومین سال خشک را پشت سر گذاشته‌ایم و الآن نیز چند ماهه از سال چهارم خشک را پشت سر می‌گذاریم؛ در همین راستا امشب 13 اسفندماه " محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران" و "عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب کشور" به «برنامه تهران 20» خواهند آمد.

به گزارش گروه اجتماعی الگو نیوز، «بحران آب»، یکی از چالش‌ها جدی و مهمی که ایران امروز با آن رو به رو است، ایران در زمره 12 کشوری در منطقه خاورمیانه است که با تنش آبی رو به رو هستند. همچنین بر اساس صحبت‌های مدیرعامل آبفای تهران، پایتخت چهارمین سال خشک را سپری می‌کند به طوریکه در استان معمولاً دو سال خشکسالی است و بعد چند سال ترسالی رخ می‌دهد، اما اکنون برای نخستین بار است که سومین سال خشک را پشت سر گذاشته‌ایم و الآن نیز چند ماهه از سال چهارم خشک را پشت سر می‌گذاریم؛ در همین راستا امشب 13 اسفندماه ” محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران” و “عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب کشور” به «برنامه تهران 20» خواهند آمد.

همچنین یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره وضعیت سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان به گفتگوی تلفنی می پردازد.

برنامه «تهران 20» کاری از گروه شهرستان‌ها شبکه تهران سیما، یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 به مدت 45 دقیقه به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی با اجرای علی مروی از آنتن این شبکه پخش می‌شود.

سامانه پیامکی برنامه به شماره 10000520، هم آماده دریافت سوالات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبین است.

انتهای پیام/