برخورد متفاوت یحیی با علی نعمتی+ تصاویر

فوتبال یک بازی تیمی است و برد و باخت و تساوی برای همه ی تیم است. یادمان نرود علی نعمتی معمولا از ستاره های دربی محسوب می شود.

به گزارش الگونیوز به نقل از ورزش سه ؛علی نعمتی به خاطر تکلی که منجر به پنالتی استقلال و گل مساوی این تیم در آخرین دقایق دربی شد تحت فشار قرار گرفته است.یحیی نعمتی را بخشید، شما چطور!

 گل مساوی این تیم در آخرین دقایق دربی شد تحت فشار قرار گرفته است.
یحیی نعمتی را بخشید، شما چطور!

علی نعمتی دو سال قبل در دربی گل زد و تا به حال دوبار به عنوان برترین بازیکن این بازی بزرگ شناخته شده.نعمتی بازیکن متوسطی بود که در پرسپولیس در حد یک مدافع خوب پیشرفت کرد.این پیشرفت را از دو سال قبل تا الان به وضوح می‌توان دید و رصد کرد.

در همان فصلی که در دربی گل زد و پرسپولیس به خاطر اشتباهات خط دفاع  و دروازه‌بانش قهرمانی را به استقلال فرهاد مجیدی داد نعمتی بهترین مدافع  تیم و باثبات ترین‌شان بود که هم خوب دفاع می کرد هم گل می زد.

آنقدر از آن روزها فاصله نگرفته‌ایم که هواداران پرسپولیس این درخشش را فراموش کنند

نعمتی در یک سال گذشته در پست غیرتخصصی بازی کرده و پیشرفت را در مدل بازی‌اش به وضوح می‌توان دید.او در یک پست غیرتخصصی هم خوب دفاع می‌کند و محکم است هم در حمله به کرات اضافه می‌شود تا جایی که بعضا خیلی بیشتر از همتایان خود به عنوان یک مدافع کناری تهاجمی نفوذ می‌کند و در حملات تیمش شریک است.

1966930

هواداران پرسپولیس بازی‌های خوب او در دفاع چپ، جایی که پرسپولیس همچنان بازیکن متخصصی در آن پست ندارد را فراموش نمی‌کنند.

نعمتی در دربی 102 هم نمایش خوبی داشت.فقط کافی بود یکی از آن دو تلاشش در دقیقه 6گل می‌شد تا قهرمان دربی باشد و ستایش شود اما حالا به خاطر یک تکل مورد عتاب قرار گرفته و ناسزا می‌شنود.

کار نعمتی البته اشتباه بود و بهتر بود با تجربه‌ای که از دربی کسب کرده و می‌دانست استقلال در آن لحظات دنبال پنالتی می‌گردد تکل نمی‌زد اگرچه به زعم خودش و همبازیانش و بسیاری از پرسپولیسی‌ها اشتباه داور بزرگتر از او بود که البته اکثر کارشناسان پنالتی را تایید کرده‌اند.

نعمتی در میکسدزون ورزشگاه آزادی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد و حتی بعد از ناسزا شنیدن هم دوباره عذرخواهی‌اش را  تکرار کرد در حالی که تصمیم او در آن شرایط حساس و پرفشار یک تصمیم فوتبالی بود و نمی‌شود اشتباهش را آنقدر بولد کرد که با دشنام و توهین سراغش رفت، حتی اگر مهمترین دو امتیاز فصل پرسپولیس را به باد داده باشد.

1966931

بعد از بازی و البته دشنام هایی که به صفحه شخصی نعمتی سرازیر شد موجی از حمایت از علی نعمتی شروع شده.یحیی گل محمدی تصویر شاگردش را با ایموجی حمایتی منتشر کرد، عسگری دستیار یحیی هم با انتشار ویدئوی گل دو سال قبل نعمتی در دربی یادآوری کرد که او در همین بازی بزرگ درخشیده و موجب خوشحالی میلیون‌ها پرسپولیسی شده، حسین بادامکی از باشگاه و پیشکسوتانی مثل رضا جباری و سپهر حیدری هم از نعمتی حمایت کردند و به نظر می‌رسد این موج ادامه خواهد داشت تا بار آن گناه از روی دوش مدافع نیشابوری پرسپولیس برداشته شود چرا که این گناه نابخشودنی نیست.