برخورد پلیس با این تخلف جدیست!

پلیس راهور تهران بزرگ از هفته آتی طرح تشدید برخورد با تخلف پارک در پیاده رو را در دستور کار خود خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
به هیچ وجه در پیاده رو پارک و توقف نکنید چرا که در صورت تکرارتخلف خودرو به پارکینگ منتقل و برای شما پرونده قضایی تشکیل خواهد شد .
سرهنگ رازقی گفت: ” طرح تشدید برخورد با تخلف توقف در پیاده رو ” الان وبه این صورت اطلاع رسانی کلی می شود و رسانه ای شدن و اطلاع رسانی به شهروندان در ۴۵ نقطه مد نظر از شهر تهران به اطلاع خواهد رسید .
وی افزود : کسانی که به هر دلیل اقدام به پارک خودرو در پیاده رو دارند ، به تذکری که الان و از این طریق نیز داده می شود توجه کرده و از این تخلف خودداری نمایند .
سرهنگ رازقی بیان داشت : تاکید می شود که اطلاع رسانی در مرحله بعدی به صورت خاص و برای خودروهایی می باشد که بروشور روی وسیله نقلیه آنان نصب نیز پیامک برای راننده و مالک ارسال شده است .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که به هیچ وجه در پیاده رو پارک و توقف ننمایند چرا که پس از الصاق بروشور ، اعمال قانون و ارسال پیامک ، در وحله بعدی وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد و تشکیل پرونده قضایی و بانک اطلاعاتی را برای تکرار کننده این تخلف در پی خواهد داشت و در سوابق پلیس این موارد ثبت خواهد ماند .
وی گفت : اگر ببینیم کسانی نسبت به عدم رعایت حقوق شهرندان نیز بی توجه هستند توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ برای آنان اتفاق خواهد افتاد .
سرهنگ رازقی افزود : اجرای طرح در خیابان ستارخان بخشی از خیابان شهید سلیمانی ، خیابان فرجام ، بلوار فردوس شرقی ، خیابان بهشتی و… می باشد که پراکندگی اجرای طرح در سراسر سطح شهر تهران و در ۴۵ نقطه خواهد بود.

انتهای پیام/