تأثیر مسائل اقتصادی بر روابط همسران در «کام شیرین»

برنامه «کام شیرین» و «مثبت کام شیرین» این هفته با حضور دکتر گلرخی و موضوع تأثیر مسائل اقتصادی بر روابط همسران از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ دکتر حسین گلرخی در کام شیرین و مثبت کام شیرین این هفته، به مسئله تأثیر مسائل اقتصادی بر روابط زوجین می‌پردازد.

یکی از مواردی که قبل از ازدواج، دختران و پسران به آن توجه ویژه دارند مسائل اقتصادی است. تأثیر مسائل مالی در ازدواج مخصوصاً در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع مهمترین مسأله بعد از مسائل اخلاقی، بحث اقتصادی است.

این مسأله بسیار مهم بیشتر ذهن آقایان را درگیر خود کرده است؛ مرد‌ها می‌دانند پیش از ازدواج باید از نظر مالی به حدی برسند که قادر باشند زندگی را به تنهایی اداره کنند، زیرا تهیه مسکن، هزینه‌های ازدواج و مدیریت مالی خانواده بر عهده آنهاست؛ در مقابل دختران هم قبل از ازدواج به فکر تهیه جهیزیه آبرومند هستند.

در نهایت بعد از ازدواج و در زندگی مشترک، مسائل اقتصادی تأثیر بسزایی بر کیفیت زندگی‌ها داشته و می‌تواند بر روابط میان زن و شوهر هم مؤثر باشد.

کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوج‌ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد؛ در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع معرفی می‌شوند همچنین به پیامک‌های پر تکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.

برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن هم روز بعد ساعت ۱۱ است.

مخاطبان کام شیرین می‌توانند سؤال، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۰۲۱۷ با تیم تولید این برنامه در میان بگذارند.

انتهای پیام/