ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر/آبی‌پوشان قربانی بعدی شمس آذر؟

استقلال با یک تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، استقلال برای حفظ صدرنشینی کار سختی را در قزوین دارد. شاگردان نکونام در شرایطی باید با شمس آذر روبرو شوند که تیم حریف در این فصل فولاد، تراکتور و مس رفسنجان را شکست داده و اگر سه امتیاز از آنها کسر نمی‌شد، بالاتر از گل گهر در رده نهم قرار داشتند.  انتظار می‌رود که نکونام برای بازی امروز و نسبت به دیدار قبل، یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند که طی آن ایمان سلیمی به عنوان جانشین مرادمند از ابتدا به میدان خواهند رفت.

* قابل پیش بینی‌ترین پست در ترکیب استقلال، انتخاب دروازه‌بان این تیم است که به طور قطع حسینی از ابتدا و با بازوبند کاپیتانی به میدان می‌رود.

* نکونام برای این دیدار نیز با سه مدافع بازی خواهد کرد. ایمان سلیمی به جای مرادمند که در بازی قبل اخراج شد، به میدان می‌رود. روزبه چشمی و آرمین سهرابیان نیز دیگر مدافعان تیم خواهند بود.

* در سمت راست نیز کوین یامگا در نقش وینگ بک بازی می‌کند. جلالی نیز که در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته، در سمت چپ بازی می‎‌کند.

* همان سه بازیکن خط میانی استقلال همچون دیدارهای قبل از ابتدا وارد زمین مسابقه می‌شوند. مهدی مهدی پور به همراه سعید مهری در پست هافبک میانی بازی می‌کنند و آرش رضاوند نیز جلوتر از آنها انجام وظیفه می‌کند.

* مهرداد محمدی و آرمان رمضانی به مانند دیدارهای قبل، دو مهاجم استقلال در این مسابقه خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با شمس آذر: سیدحسین حسینی – ایمان سلیمی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

انتهای پیام/