ترین های هفته دوم لیگ برتر را بشناسید!

‌‌بازیکنان پرسپولیس، استقلال و سپاهان در لیست برترین های هفته قرار دارند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،هفته دوم فصل جدید با درخشش حداقل 11 بازیکن به پایان رسید. حسین حسینی با مهار پنالتی، دومین عملکرد درخشانش در 3 فصل اخیر را داشت. ستاره‌های پرسپولیس در سفر به تبریز، دو دفاع میانی‌اش بودند. سپاهان به لطف درخشش شهریار مغانلو و رضا اسدی و یک پدیده تازه‌ظهور کرده، از دربی اصفهان سربلند خارج شد. نتیجه دربی خوزستان هم با درخشش طالب ریکانی تعیین شد. امین قاسمی‌نژاد، رضا اسدی و طالب ریکانی سه بازیکنی بودند که این هفته هم گل زدند و هم پاس گل دادند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

 

حسین حسینی/ استقلال/ نمره 8.11

حسینی برای اینکه از بیرانوند و اخباری عقب نیفتد و هفته را با دومین کلین‌شیت پیاپی پشت سر بگذارد، روز درخشانی را پشت سر گذاشت. در 2 فصل گذشته، فقط یک مرتبه حسینی نمره‌ای بالاتر از 8 را کسب کرده بود که در این هفته به لطف مهار پنالتی و 2 عملکرد دفاعی، موفق به کسب این نمره شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی/ پرسپولیس/ نمره 7.90

تجربه و کیفیت بالای مرتضی پورعلی‌گنجی در بازی‌های بزرگ به کار پرسپولیس می‌آید. او این هفته در جو وحشتناک تبریز، بیشتر از همه دوئل پیروز شد، بیشترین عملکرد دفاعی را داشت و حتی بیشتر از همه شوت زد. شوت‌هایی که یکی به تیر خورد، یکی از روی خط دروازه برگشت داده شد و 2 تا به بیرون رفت.

 

مهران موسوی/ آلومینیوم/ نمره 8.31

گل اولین برد این فصل آلومینیوم را بازیکنی زد که در طول مسابقه، بیشترین عملکرد دفاعی را هم داشت. موسوی در بازی با استقلال خوزستان، 14 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد. 92 درصد از پاس‌هایش سالم به مقصد رسید. 9 مرتبه در دوئل‌های یک مقابل یک، مهاجم‌های حریف را شکست داد و در نهایت هم تنها گل بازی را زد.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان/ پرسپولیس/ نمره 7.80

در بازی این هفته پرسپولیس و تراکتور، کنعانی‌زادگان فقط با پاس گل تماشایی‌اش دیده شد. او اما 5 خطر هم دفع کرد، اصلا دریبل نخورد و فقط 4 پاس اشتباه داد. بازیکنی که 7 مرتبه مهاجم‌های تراکتور را در دوئل‌ها هم شکست داد.

 

محمدجواد حسین‌نژاد/ سپاهان/ نمره 7.78

در تاریخ لیگ برتر کم بودند بازیکنانی که در اولین تجربه لیگ برتری‌شان، جزو تیم منتخب هفته قرار بگیرند. حسین‌نژاد در همان شروع مسابقه یک پاس در عمق فوق‌العاده برای شهریار مغانلو ارسال کرد که شهریار موقعیت تک‌به‌تک را به تیر دروازه زد. حسین‌نژاد که اعتماد به نفس کافی برای تنه‌به‌تنه شدن با بازیکنان حریف را پیدا کرده بود، تا پایان مسابقه 5 پاس‌کلیدی دیگر هم ارسال کرد.

 

مهدی مهدی‌پور/ استقلال/ نمره 7.48

در روزی که استقلال در جریان بازی توانایی عبور از خط دفاع ملوان را نداشت، یک ضربه کرنر کار را برای این تیم درآورد. مهدی‌پور پس از ارسال 2 پاس کلیدی، بالاخره پاسی فرستاد که توسط محمدحسین مرادمند تبدیل به گل شد. مهدی‌پور در این بازی 2 شوت، 3 پاس‌کلیدی و 4 عملکرد دفاعی داشت.

 

رضا اسدی/ سپاهان/ نمره 7.67

رضا اسدی در سپاهان شروعی فراتر از حد انتظار داشت. او در این هفته هم مانند بازی اول، برای این تیم گل زد. این بار اسدی از روی نقطه پنالتی گلش را جشن گرفت. اسدی یک پاس‌گل تماشایی هم برای شهریار مغانلو ارسال کرد. پاسی که از محوطه خودی، تا نزدیکی محوطه جریمه حریف را طی کرد و مغانلو را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد. اسدی در این بازی 5 شوت، 2 شوت در چارچوب و 2 پاس‌کلیدی داشت.

 

امین قاسمی‌نژاد/ هوادار/ نمره 8.24

قاسمی‌نژاد یکی از سه بازیکنی است که این هفته هم گل زد و هم پاس‌گل داد. او ابتدا در شرایطی سخت و مشابه به برگردان، پاسی در شش قدم برای بابک مرادی ارسال کرد که تبدیل به گل شد. در ادامه هم با فراری هوشمندانه به عمق دفاع حریف، قدر تک‌به‌تکی که نصیبش شد را دانست و اولین گل فصلش را زد.

 

طالب ریکانی/ نفت آبادان/ نمره 8.68

طالب با درخشش در دربی خوزستان، بهترین بازیکن هفته شد. ریکانی ابتدا یکی از آن شوت‌های قدرتمند پای چپش را زد تا نفت خیلی زود جلو بیفتد. گل دوم نفت هم با پاس استادانه کاپیتان تیم به ثمر رسید تا دومین پاس کلیدی او در این بازی، منجر به گل شود.

 

شهریار مغانلو/ سپاهان/ نمره 8.13

شهریار در شروع مسابقه، تیر دروازه ذوب‌آهن را به لرزه درآورد. در ادامه یک پنالتی از مدافع حریف گرفت. تیر خلاص را هم خودش با گلی تماشایی به ثمر رساند. شهریار با این نمایش، نمره هفته قبلش را تکرار کرد و جزو بهترین بازیکنان هفته قرار گرفت.

 

انتهای پیام/