جرج کلونی درباره متیو پری: او خوشحال نبود سریال «فرندز» هم خوشبختش نکرد

جرج کلونی درباره متیو پری: او خوشحال نبود، سریال «فرندز» هم خوشبختش نکرد موفقیت و پول به طور اتوماتیک باعث خوشبختی نمی‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ حدود یک ماه پیش متیو پری بازیگر کمدی آمریکایی که با سریال «فرندز» شناخته می‌شود درگذشت و حالا جرج کلونی بازیگر آمریکایی درباره خاطرات خود را از پری برای اولین بار صحبت کرده است. کلونی در این گفتگو گفته:«من مت را از وقتی که 16 سالش بود می‌شناختم. ما با هم تنیس بازی می‌کردیم. او تقریبا ده سالی از من جوانتر بود و بچه بسیار، بسیار، بسیار بامزه‌ای بود. وقتی بچه بود به ما (من ریچارد کایند و گرنت هزلاو) می‌گفت: من فقط می‌خواهم یک سیتکام داشته باشم. میخواهم نقشی در یک سیتکام معمولی بگیرم، آن وقت خوشحالترین مرد روی زمین می‌شوم. و احتمالا یکی از بهترین سیتکامهای تاریخ هم گیرش آمد. ولی او خوشجال نبود. سریال «فرندز» برای او شادی، آرامش، یا خوشبختی نیاورد. و تماشایش در استودیوی برادران وارنر که سریال ما (سریال ER) و آنها در کنار هم تولید می‌شد و دیدن آنچه او از سرمی‌گذراند سخت بود. ما فقط می‌دانستیم او خوشحال نیست ولی هیچ ایده‌ای نداشتیم که او دارد 12 وایکودین در روز می‌خورد که واقعا دردناک بود. این قصه به شما می‌گوید که موفقیت و پول و تمام آن چیزها، به طور اتوماتیک باعث خوشبختی نمی‌شود. شما خودتان باید از زندگی خودتان شاد باشید.»

کلونی در آن روزها سریال معروف بیمارستانی «ER» را داشت که پس از «فرندز» در همان شبکه پخش می‌شد، محبوبیت این دوسریال تا جایی زیاد شده بود که حتی در اپیزودی از فرندز دو بازیگر جذاب آن روزهایی «ER» یعنی کلونی و نوآه وایلد در نقش دکترهایی که در ER بودند به فرندز آمدند و در اپیزودی که در آن ریچل و مونیکا به بیمارستان می‌روند، بازی کردند.

انتهای پیام/