کل اخبار 7705 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    جنجال مربی تراکتور در تبریز/من مسئول هستم!

    پاکو خمس یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی دیگر را در تبریز پشت سر گذاشت.
    به گزارش الگونیوز ؛ تراکتور امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن بود و با نتیجه ۴-۱ در این مسابقه شکست خورد. این سنگین‌ترین باخت شاگردان پاکو خمس در طول این فصل بود و واکنش تند هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آنها به شدت علیه اعضای تیم شعار دادند.

    پاکو خمس پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

    * درباره همین بازی صحبت کنم. من چند بازی است که تیم را آنالیز می‌کنم. همیشه دفاع فکر می‌کند که توپ را دفع کند اما ما همیشه در زمین خودمان بیشترین پاس را می‌دهیم و فکر می‌کنیم بهترین کار را انجام می‌دهیم. هافبک‌ها تغذیه نمی‌شوند و کندی مهاجم‌ها حس می‌شود. همین باعث شد ما امروز چهار گل بیخودی بخوریم.
    بازی ما از زمانی که من آمدم همیشه همین بوده که مدافعان کسانی باشند که بازیسازی را از عقب زمین شروع می‌کنند. گاهی اوقات می‌توانیم با سرعت بیشتری خودمان را به زمین حریف برسانیم و گاهی با توجه به اینکه تیم حریف فشار می‌آورد و فضاها را می‌بندد، ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا خودمان را به زمین حریف برسانیم، اما این کاری است که همیشه کرده‌ایم. گاهی بهتر از آب درمی‌آید و گاهی بدتر. درست است که ممکن است گاهی بازی خیلی کند باشد. در بازی امروز تیم حریف فضاها را بست و وقتی بازی را به شیوه امروز می‌بازید، علتش این است که همه چیز بد درآمده است. همیشه ما به این فکر می‌کنیم که کارها خوب پیش برود اما بعضی بازی‌ها هم مثل بازی امروز از ابتدا تا انتها بد از کار درمی‌آید.

    * تیم برای برد نیامده بود و هیچ برنامه‌ای برای برد نداشت. فکر نمی‌کنم تیم آنالیز ایشان [خمس] از ذوب‌آهن داشت. ذوب‌آهن سراسر حمله بود و ما در نیمه اول یک دقیقه هم روی دروازه آنها حاضر نشدیم و نیمه دوم هم سراسر اشتباه. از طرفی دقیقه ۳۰ سه بازیکن را تعویض کردند و ما از همان نقطه ضربه خوردیم.
    من با نظر شما موافق نیستم. گفتم که بازی از همان ابتدا خیلی بد پیش رفت و این ارتباطی به نداشتن برنامه برای برای پیروزی و نداشتن آنالیز بازی ندارد. ما امروز بی دقتی خیلی زیادی داشتیم و توپ‌های خیلی زیادی را لو دادیم و این ربطی به برنامه‌ریزی یا آنالیز نداشتن ندارد. وقتی شما دقت لازم را ندارد و اینهمه توپ از دست می‌دهید، روز شما نیست. ما هر وقت این توپ‌ها را از دست دادیم، تیم حریف توانست به ما ضربه بزند. همانطور که گفتم امروز روز ما نبود و همه چیز برایمان بد پیش رفت.

    * درباره تعویض‌های زودهنگام هم صحبت کنید.
    ما نیاز به گل داشتیم و یک دفاع کم کردیم و سه دفاعه کردیم و چهار هافبک قرار دادیم و بعد عبدی را آوردیم، چون نیاز به گل داشتیم. ریسک کردیم و ریسک‌مان امروز جواب نداد. وقتی اینطور ریسک می‌کنید، ممکن است تیم حریف در ضدحملات به شما ضربه بزند. امروز برای ما این اتفاق افتاد اما وقتی که ما عقب بودیم و نیاز به گل تساوی داشتیم، باید خطر می‌کردیم.

    * هواداران خواهان جدایی شما از تراکتور شدند و با این نتیجه هم بسیار عصبانی هستند. فکر نمی‌کنید فضا برای همکاری شما با تراکتور تا پایان قراردادتان سخت‌تر شده است؟
    نه، برای من اینطور نیست، چون بخشی از کار من است. من همیشه مسئولیتی را که باید بر عهده بگیرم، بر عهده می‌گیرم و الان هم بیش از هم همیشه. من همچنان به بازیکنانم و به این تیمی که توانسته در گذشته ما را شاد کند، اعتماد کامل دارم. من از طرف خودم و باشگاه از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم که امروز نتوانستیم کاری کنیم که از بازی و از این عصر خوب لذت کافی را ببرند، ولی فکر می‌کنم این تیم شایستگی اعتماد بیشتر را دارد، چون این را قبلا نشان داده است. امروز در رختکن بیشتر بازیکنان ما از ناراحتی این شکست گریه می‌کردند. این گریه و ناراحتی بازیکنان بیشتر برای نتیجه نبود و بیشتر به خاطر این بود که هواداران امروز ناراضی بودند. خیلی از هواداران شعارهایی بر ضد بازیکنان دادند و بازیکنان از اینکه نتوانسته بودند دل هواداران را شاد کنند، بیشتر از هر چیزی ناراحت کنند. بنابراین هواداران باید بدانند که آنها برای بازیکنان بسیار مهم هستند و به خاطر آنهاست که تلاش می‌کنند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما شایستگی مهر و محبت بیشتری از سوی همه، به ویژه هواداران دارند. به هر حال فوتبال این سختی‌ها را دارد و قرار نیست که یک تیم همیشه پیروز شود و همیشه خوشحالی باشد. به هر حال لحظات سختی هم هست و در این لحظات ما به هواداران و حمایت‌شان سایت ورزش سه در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.

    انتهای پیام/

     

     

      نوشته های مشابه

      چرا کسانی که بیماری قلبی و سنگ کلیه دارند زغال اخته بخورند؟!
      مرداد 5, 1403

      چرا کسانی که بیماری قلبی و سنگ کلیه دارند زغال اخته بخورند؟!

      گیاه زغال‌‌اخته به صورت درخت‌‌ یا درختچه در کنار جریان آب و‌‌ یا در بیشه‌ها می‌‌روید و از گروه گیاهان گل‌دار گلبرگ جدا محسوب می‌‌شود و در زبان انگلیسی به آن cornelian cherry می‌گویند.

      کدام خودرو ایرانی بیشتر جوش می آورد؟/ خطرناک ترین کار در هنگام جوش آوردن ماشین
      مرداد 5, 1403

      کدام خودرو ایرانی بیشتر جوش می آورد؟/ خطرناک ترین کار در هنگام جوش آوردن ماشین

      خرابی در رادیاتور، قطع یکی از سیم های فن های خودرو، تنظیم نبودن دلکو، کم بودن باد تایرها، کم بودن سطح روغن ماشین و … می توانند علت جوش آوردن خودرو باشند.

      محدودیت ترافیکی اطراف میدان ونک و خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب و نشست معبر
      مرداد 5, 1403
      تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری “مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف ” 1403 در پایتخت
      مرداد 3, 1403

      تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری “مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف ” 1403 در پایتخت

      از مترو جهت حضور در این مراسم استفاده نمایید و توقف در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال استادیوم آزادی فردا ممنوع می باشد.

      ارسال دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
      برو بالا
      آخرین اخبار