گزارش هفته؛

درخشش بازیکنان امیر قلعه‌نویی در تیم های باشگاهی!

بازیکنان امیر قلعه‌نویی در تورنمنت اردن، درخشش مثال زدنی را در تیم هایشان به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز، پس از تورنومنت چهار جانبه ای که در اردن برگزار شد و با قهرمانی تیم ملی ایران همراه شد بازیکنان تیم ملی عملکرد قابل توجهی را در تیم های خود داشته اند.

علیرضا بیرانوند پس از مصدومیتش در بازی مقابل بلغارستان، دوباره به ترکیب تیم ملی بازگشت و نسبتا توانست عملکرد خوبی را از خود بجای بگزارد.اما پس از اتمام این تورنومنت و بازگشت به پرسپولیس موفق شد مقابل استقلال تاجیکستان پنالتی ای را به راحتی مهار کند و عملکرد خوبی نیز در این بازی داشته باشند.

رامین رضاییان که مقابل اردن نیز به میدان رفته بود، پس از بازگشتش به تمرینات سپاهان نیز عملکردی خوب به نمایش گذاشته بود. اما کاروان سپاهان برای بازی مقابل آلمالیق به ازبکستان سفر کرد. رامین رضاییان مقابل آلمالیق یک گل استثنایی را از روی ضربه کاشته به ثمر رساند و روی موقعیتی دیگر نیز با ارسالی مواج و فوق‌العاده بر روی دروازه آلمالیق روی اشتباه دروازه بان موفق شد گل دوم اش را هم در این بازی به ثمر برساند. اگرچه رامین موفق به ارسال یک پاس گل نیز برای عیسی آل کثیر شد اما VAR این گل را رد کرد.

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش تیم وایله که این روز ها نیمکت نشین است و به عنوان یار تعویضی برای این تیم بازی می کند، از دقیقه ۶۴ بازی وایله و کپنهاگن وارد زمین  و موفق شد طولانی ترین پاس گل دنیا را که از محوطه جریمه وایله به میانه های زمین تیم حریف رسید را به نام خود ثبت کند. این پاس گل موجب شد تا تیم وایله اختلاف را به حداقل برساند و در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود کپنهاگن به پایان رسید.

سامان قدوس نیز دیگر هافبک ملی پوش است که این روز ها کمتر در ترکیب برنتفورد به صورت فیکس بازی می کند . اما بر خلاف چند بازی گذشته برنتفورد اینبار در دقیقه ۵۷ بازی به زمین آمد و پس از ورود قدوس به زمین خط میان برنتفورد سر و شکل تازه و خوبی به خود گرفت .

اما شاید مهم ترین اتفاق این بازی برای سامان قدوس گلی بود که در دقیقه ۸۷. از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا برنتفورد موفق شود در این بازی خانگی با نتیجه ۳-۰ مقابل برنلی پیروز از میدان خارج شود.

 

سردار آزمون نیز دیگر بازیکن تیم ملی ایران بود که به صورت تعویضی وارد زمین شد . در چهل دقیقه ای که در زمین حاضر شد و پس از چند شوت موفق به گل زنی نشد اما در آخرین دقایق ضربه ای به سمت دروازه حریف زد و پس از بلوکه شدن توپ الشراوی موفق به باز کردن دروازه و زدن گل پیروزی بخش آاس رم شد.

علیرضا جهانبخش که به عنوان کاپیتان اول تیم ملی در تورنومنت اردن حاضر شد. در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در دیدار فاینورد و لاتزیو حاضر شد و موفق به باز کردن دروازه لاتزیو شد تا فاینورد در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا هم پیروز شود.

مهدی طارمی دیگر بازیکن تیم ملی ایران هست که در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان رفت و پس از باخت در نیمه اول، موفق شد تا در سی و هفتمین ثانیه نیمه دوم، موفق شد در بازی برای پورتو مقابل آنتورب بلژیک گلزنی کند تا طارمی و پورتو موفق به برد ۳ امتیازی در سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنتورپ شوند.

میلاد محمدی دیگر بازیکن تیم ملی که البته در نیمه دوم مقابل اردن به میدان آمد در آاک آتن روی ضربه کرنر دروازه حریف این تیم را باز کرد تا دیگر بازیکن ایرانی باشد که در این فصل در لیگ های اروپایی گلزنی کرده است.

احسان حاج صفی دیگر مدافع چپ تیم ملی ایران است که در  ااک آتن یونان بازی می‌کند و در شب گذشته به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد، اما با این وجود حاج صفی نتوانسته در این فصل از لیگ یونان عملکرد جالب توجهی را به نمایش بذارد.

در کل باید گفت تیم ملی ایران مملو از لژیونرهای با پتانسیل بالا و بازیکنانی است که می توانند به خوبی در تیم هایشان بدرخشند.

انتهای پیام/