درخشش یک ایرانی در مسابقات ماسل شوی دبی

امیررضا علیزاده ورزشکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی ماسل شوی دبی دسته دوم و سوم فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک شرکت کرد و توانست با کسب مقام سوم در این مسابقات بدرخشد.

 

به گزارش گروه ورزش الگونیوز امیررضا علیزاده ورزشکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی ماسل شوی دبی دسته دوم و سوم فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک شرکت کرد و توانست با کسب مقام سوم در این مسابقات بدرخشد.

دکتر ابراهیم صفوی حامی این ورزشکار ایرانی در این خصوص گفت: حمایت از چهره‌های ورزشی و نخبه‌های ایرانی جز وظایف اجتماعی افراد هر جامعه‌ای است و من هم سعی کردم نقشی کوچک در کنار این دوست ورزشکارمان داشته باشم و امیدوار هستم بتوانیم با شیوه‌هایی که در تربیت اندام ورزشکاران داریم در این حوزه نیز اقدامات مفیدی انجام دهیم.
این متخصص ضد پیری معتقد است حمایت از افتخارآفرینان ایرانی می‌تواند پرچم کشورمان را در جای جای دنیا برافراشته کند و طبیعی است که هر کس در هر جایگاهی می‌تواند حضوری موثر داشته باشد.
صفوی افزود :خوشحالم که در این دوره از مسابقات شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی بودم و امیررضا علیزاده نیز توانست با تلاش بسیاری که در چند وقت اخیر از خود نشان داد به نشان ارزشمند برنز این مسابقات دست پیدا کند.