در ایام نوروز با رانندگان متخلف تماس گرفته می شود

50 تیم کنترل سرعت لیزرگان در معابر حضور دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست رسانه ای خود اعلام کرد:
30 تیم تست سلامت نیز در ایام نوروز در سطح شهر و بزرگراههای تهران فعال هستند.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت : در نوروز سال 1403 طرح های ویژه ای را خواهیم داشت . 50 تیم کنترل سرعت لیزرگان در معابر بزرگراهی مستقر خواهند شد و سرعت ها را کنترل می کنند چرا که پیش بینی می شود بدلیل اینکه عید نوروز در ماه مبارک رمضان قرار گرفته بخشی از سفرهای شهروندان و دید و بازدید های شهروندان بعد از افطار تا سحر خواهد بود و قطعا تردد در این زمان ها بیشتر خواهد بود و بخشی از ان نیز مراجعه به مراکز تفرجگاهی خواهد بود.
وی افزود : همچنین 30 تیم تست سلامت نیز در ایام نوروز در سطح شهر و بزرگراهها فعال هستند و تخلفات حادثه ساز را کنترل کرده و خودروهای متخلف را متوقف و برابر مقررات اعمال قانون خواهند کرد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت : پلیس راهور تهران بزرگ در ایام نوروز 1403 به هیچ عنوان از کنار تخلفاتی چون سرعت و سبقت ، لایی کشی و حرکت بادنده عقب در بزرگراهها نمی گذرد . این توصیه به رانندگانی هم که وارد شهر تهران می شوند هم هست و این عزیزان نیز باید توجه کامل را به تابلوهای هدایت مسیر داشته باشند تا باعث نگردد از مسیر عبور کرده و مجبور به حرکت با دنده عقب نمایند و باعث حوادث تلخ بعد از آن گردد.
وی گفت: تیم های راهور تهران بزرگ علاوه بر آنکه با این تخلفات برخورد می کنند از سطح شهر دروبین های نظارت تصویری هم کنترل خود را دارند و با سامانه هایی که داریم با راننده متخلف تماس گرفته خواهد شد و از او می خواهیم که تخلفات حادثه ساز انجام ندهد.

انتهای پیام/