رئیس صدا و سیما درباره شکایت از مهران مدیری: قوانین تکلیف را مشخص می‌کند

همزمان با اعلام رسمی شکایت صدا و سیما از مهران مدیری توسط قوه قضاییه، رئیس صدا و سیما در واکنش به این شکایت گفت: من در جریان به‌روزشده این موضوع نیستم،.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ همزمان با اعلام رسمی شکایت صدا و سیما از مهران مدیری توسط قوه قضاییه، رئیس صدا و سیما در واکنش به این شکایت گفت:«من در جریان به‌روزشده این موضوع نیستم، دوستان حقوقی ما دارند بررسی می‌کنند، طبیعی است که با افراد مختلف و مؤسسات مختلف در اشکال مختلف ممکن است یک سازمان به‌لحاظ حقوقی با مشکل روبرو به‌شود و بالاخره قوانین، مقررات و قانون تکلیف را روشن می‌کند و درباره این موضوع آخرین اطلاعات را ندارم و همکاران حقوقی ما در جریان هستند و می‌توانند پاسخگو باشند.»

این شکایت را برای بازدارندگی اظهارات سیاسی چهره‌ها میباشد و «به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی مدیران رسانه ملی در طرح این شکایت، ایجاد بازدارندگی برای انجام این‌گونه اظهارنظر‌ها و کنش‌های سیاسی باشد.

به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی مدیران رسانه ملی در طرح این شکایت، ایجاد بازدارندگی برای انجام این‌گونه اظهارنظرها و کنش‌های سیاسی باشد.این شکایت البته نتیجه احتمالی دیگری نیز می‌تواند داشته باشد. در شرایطی که تلویزیون در سال‌های اخیر با کاهش حضور چهره‌های هنری و رسانه‌ای محبوب روی آنتن مواجه است و همین اتفاق، در برقراری ارتباط برنامه‌ها و سریال‌ها با مخاطبان اختلال نیز ایجاد کرده، این شکایت می‌تواند در حضور مجدد چهره‌ها در صداوسیما تاثیرگذار باشد. به عبارت دیگر سلبریتی‌هایی که به اظهارنظرهای خبرساز سیاسی اجتماعی عادت یا علاقه دارند، در چنین شرایطی ممکن است برای انعقاد قرارداد با سازمان صداوسیما دچار تردید شده یا حتی قید آن را بزنند.»

انتهای پیام/