رحیل به ریحانه رضی و اندیشه فولادوند رسید

پوستر تازه سریال رحیل، متمرکز بر دو کاراکتر زن سریال با طرحی از روح‌الله مختاری رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ تصویر دو بانوی بازیگر از دو نسل متفاوت به نامهای اندیشه فولادوند و ریحانه رضی -که ایفاگر کاراکترهای بیتاج و شمامه در سریال هستند- در پوستر جدید سریال به چشم می‌خورد. اندیشه فولادوند و ریحانه رضی کاراکترهایی مرموز و پرافت و خیز را در سریال ایفا کرده‌اند.

سریال تاریخی-معمایی رحیل با طراحی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده به کارگردانی رامین عباسی‌زاده و مسعود آب‌پرور تولید شده است.

فصل اول سریال «رحیل» با شعار «قصه‌ها را می‌نویسند ولی تاریخ را زندگی می‌کنند» حین پخش با تحلیل‌ها و آرای متعدد و متنوعی از سوی مخاطبان و رسانه‌ها مواجه گشته و به جز کاراکترهای پیچیده، بابت داستان هزار و یک شبی، تعلیق‌های پیاپی در هر اپیزود، معرفی چهره‌های تازه در کنار بزرگان بازیگری و در عین حال ترکیب نماهای رئال و سی‌جی‌آی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفته.

بازیگران این سریال عبارتند از: حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، فرخ نعمتی، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، بهمن هراتی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری، گیتا راد، حسام محمودی فقید و…

فصل اول سریال رحیل در ماه صفر از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت هشت و نیم شب، از شبکه سوم روی آنتن رفته و همزمان مجموعه کامل سریال در سامانه تلوبیون هم عرضه شده و جزو آثار محبوب مخاطبان بوده است. فصل دوم سریال رحیل در ایام فاطمیه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/