زخم کاری این بار بر ذهن مخاطب!

یادداشت/پریا بیگدلی/ گروه فرهنگ و هنر الگونیوز: مخاطب‌های فصل دوم زخم کاری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین منتقدان در رسانه‌های رسمی فصل دوم سریال زخم کاری را ضعیف‌تر از فصل نخست توصیف کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ «زخم کاری» در فصل دوم با یک ناکامی مواجه بود و نتوانست موفقیت فصل قبل را تکرار کند و بیشتر با حواشی از قبیل برخی دیالوگ‌ها، حضور مهدویان در سریال و حتی پخش نکردن تیتراژ محسن چاوشی و پخش مجدد آن و جای خالی مالک توانست در میان اخبار رسمی و غیررسمی تیتر شود.

وجه مادرانه در این سریال به شدت ضربه خورده و رابطه همسرانه نیز به یک ستیز و آشفتگی و طغیان رسیده و یک بدبینی مفرط با تم قرمز و خون آلودی که کشتن را به سادگی آب خوردن نشان می‌دهد بر روابط خانوادگی حاکم کرده‌است.

رابطه والدین و فرزندان هم به یک مخروبه شبیه است و هرگونه مراقبت و تذکر والدین به فرزندان نیز در چارچوب افراط‌گرایی و آسیب به شخصیت و آزادی عمل فرزندان ترجمه و فهم می‌شود.

و اما قسمت پایانی این سریال از خاکسپاری غمبار شیدا شروع شد و دسیسه‌های طلوعی برای میثم آخر او را به کام مرگ کشاند ، بازگشت شکوهمند مالک مالکی هم نقطه عطف سکانس پایانی آن بود.

مالک مالکی که یکی از کاراکتر های اصلی این سریال بود و حضور خیلی کمرنگ و ضعیف آن در طول سریال بسیاری از مردم را شوکه کرد و هر قسمت امید بیشتری داشتند تا کاراکتر را در سریال ببینید.

پایان بندی عجیب در خصوص حضور شکوهمند مالک نوید آن را می دهد که در فصل سوم این سریال بتواند حضور پررنگی داشته باشد.

انتهای پیام/