ستاره استقلالی برای فرهاد گلزنی کرد!

ستاره ایرانی اتحاد کلباء روی هر سه گل تیمش مقابل شارجه نقش داشت.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،، مهدی قایدی پس از نمایش درخشان در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل برای اتحاد کلباء، امروز با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب اولیه مقابل شارجه قرار گرفته که توانست با نفوذهای خطرناک از سمت چپ زمین تاثیرگذار ظاهر شود و نقش موثر روی گل اول تیمش در این جدال حساس داشته باشد.

 

شاگردان فرهاد مجیدی که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در شروع لیگ برتر امارات مقابل تیم مدعی و پرستاره شارجه قرار گرفته‌اند، گل اول را بازی را در دقیقه ۱۶ روی یک ضدحمله از سمت چپ زمین و ضربه تمام‌کننده کایو دریافت کردند، اما لحظاتی بعد درخشش مهدی قایدی کاری کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

ستاره فصل گذشته استقلال در دقیقه ۲۳ پاس بلند از زمین خودی را با کنترل عالی تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و پس از نفوذ سریع از جناح چپ و دو بار دریبل شاهین عبدالرحمن، کاپیتان شارجه به نزدیکی خط عرضی زمین برد و در ادامه ارسال او منجر به گل تساوی برای شاگردان فرهاد مجیدی شد.

با وجود درخشش مهدی قایدی و نقش او روی هر سه گل تیمش در این دیدار، اما در نهایت شارجه با حضور ستاره‌های دیگر در زمین و نمایش موثر پاکو آلکاسر که یک گل زد و یک پاس گل داد و شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه چهار به سه در اولین بازی فصل مغلوب شدند و علی‌رغم نمایش شایسته به امتیاز نرسیدند.

 

انتهای پیام/