سید جلال حسینی عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برمی‌گرداند؟

خبر بازگشت آل کثیر به پرسپولیس را جدی بگیرید او به دنبال یک چراغ سبز از یحیی گل محمدی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش الگونیوز شنیده می‌شود عیسی آل کثیر که در زمان حضورش در پرسپولیس با سید جلال حسینی کاپیتان محبوب پرسپولیس ارتباط خوبی داشته است او را واسطه کرده است تا شرایط بازگشتش به سرخپوشان را فراهم سازد.

گفته می‌شود عیسی آل کثیر در پیغامی از مبلغ قراردادی منطقی برای بازگشت صحبت کرده است و منتظر چراغ سبزی از سوی یحیی گل محمدی است که دوباره به جمع سرخ پوشان بازگردد.

اگرچه یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای این مسئله را کاملاً تکذیب کرده بود اما نزدیکان باشگاه خبر می‌دهند که او برای بازگشت آل کثیر کمی نرم‌تر شده است.

عیسی آل کثیر در حالی با قراردادی سنگین به اصفهان رفت که سپاهان در خط آتش با حضور شهریار مغانلو، رضا اسدی ، رضا شکاری و غیره اوضاع و احوال مساعدی داشت و طبیعی است که آل کثیر نگران روزهای آینده حضورش در دیار زاینده رود باشد.

باید ببینیم آیا سید جلال حسینی واسطه بازگشت گلزن دربی می‌تواند یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس آماده کند.

عیسی آل‌کثیر که یکی از نقل و انتقالات پر سر و صدای فوتبال ایران بود، قراردادش با سپاهان ثبت نشده است.

در چارچوب هفته اول لیگ بیست و سوم، سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند اما عیسی آل‌کثیر مهاجم سپاهان در این دیدار غایب بود. زردپوشان اصفهانی قرارداد بازیکنان خود را برای سازمان لیگ ارسال کردند اما سقف بودجه موضوعی بود که دردسرساز شد. قرارداد عیسی آل‌کثیر به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه ثبت نشد و حالا سپاهانی‌ها با این چالش مواجه شده‌اند. اگر سپاهان می‌خواهد از عیسی آل‌کثیر بهره بگیرد باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و مهاجم سابق پرسپولیس در لیست قرار بگیرد و در عین حال سقف بودجه رعایت شود. شایعات اما حکایت از آن دارد که احتمال بازگشت این مهاجم به پرسپولیس وجود دارد!

انتهای پیام/