ظلم آشکار به پرسپولیس و استقلال

گروه ورزشی الگو نیوز ؛ یادداشت ؛ ایلیا احمدی تاریخ این ظلم را بازگو می کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری الگونیوز؛

در حالی که تمام تیم‌های لیگ برتر از شرایط میزبانی نهایت استفاده را می‌برند و با حضور تماشاگرانشان در ورزشگاه ها

در بهترین شرایط روحی و روانی وارد زمین می‌شوند،

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از رقیبان خود پذیرایی می‌کنند.

با توجه به اینکه بر همگان واضح است که پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران و آسیا هستند گرفتن این امتیاز مهم از آنها ظلمی است که این روزها فوتبال کشور به سرخابی‌ها روا داشته است.

جدا از بحث درآمدزایی دو تیم پرطرفدار پایتخت از حضور تماشاگران در ورزشگاه باید اذعان داشته باشیم که حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه روی نوع بازی و جذابیت فنی کار بازیکنان این تیم‌ها نیز تاثیرگذار است.

در حالی که رقبای ی سرخ پوشان پایتخت از تماشاگر حداکثری خود در ورزشگاه‌ها سود می‌برند و پرسپولیس و استقلال برای رقابت با آنها مجبور به حضور در ورزشگاه های پر از طرفدار تیم‌های حریف هستند خودشان نمی‌توانند در کنار تماشاگرانشان از رقبا میزبانی کنند.

این مسئله که با اعتراض بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز مواجه شده است می‌تواند با یک تفکر جدی از سوی سازمان لیگ حل شود.

در راحت‌ترین شکل ممکن پرسپولیس و استقلال می‌توانند از ورزشگاه تختی برای میزبانی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر سود ببرند تا با حضور تماشاگرانشان به مصاف رقبای شهرستانی بروند.

باید دید سازمان لیگ برای مهم‌ترین مسابقه لیگ برتر یعنی دربی پایتخت چه برنامه‌ای دارد.

آیا مانند روزگار کرونا قرار است پر سر و صداترین مسابقه خاورمیانه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاهی خالی از تماشاگر و سرد برگزار شود؟

سوالی که جواب آن را سازمان لیگ می‌دهد!

انتهای پیام/