قلعه نویی به شیوه سنتی خودش نورالهی را از تیم ملی اخراج کرد!/ تفاوت باشگاه و تیم ملی را برای مربی سابق استقلال و سپاهان توضیح دهید!

تصمیم عجیب امیر قلعه نویی نشان از آن دارد که او کماکان به روش مربیان سنتی تصمیم می گیرد و از نسخه های مندرس در مدیریت تیم ملی استفاده می کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی الگونیوز ؛ معاونت رسانه ای تیم ملی اعلام کرد که احمد نورالهی، هافبک لژیونرهای تیم ملی از اردو کنار گذاشته شده است.

دلیل محرومیت نوراللهی از اردوی تیم ملی مشخص شد. احمد نوراللهی وقتی متوجه شد در لیست 23 نفره تیم ملی نیست از حضور در سکو به همراه سایر بازیکنان علامت خورده خودداری کرد و همین امر باعث اخراج او از اردوی تیم ملی شد.

این تصمیم عجیب قلعه نویی نشان می دهد او کماکان مدیریت سنتی خودش را در پیش دارد و طبیعتاً این نسخه برای او در روزهای خوب تیم ملی جوابگو است نه در روزهای سخت پیش رو ، اگرچه تیم ملی پر از ستاره است اما فراموش نکنید همین بازیکنان ستاره چند  مربی را خانه نشین کردند.

قطع به یقین روش های بهتری برای تنبیه بازیکن مقصر وجود دارد اخراج بازیکن در قواره های نورالهی از تیم ملی آخرین تصمیم است نه اولین اقدام احساسی یک مربی سنتی!