ماجرای هرشبی حمید لولایی و علیرضا خمسه

مرکز سیمرغ صداوسیما اولین سریال تولیدی خودش را به یک ۹۰ شبی کمدی اختصاص داده که این روزها با حضور بازیگران شناخته شده در پارک لاله مشغول به فیلمبرداری‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ «چرخ گردون» اولین سریال تولیدی و سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما به شمار می‌رود؛ خبری که سعید مرادی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد. او درباره شروع فیلمبرداری این سریال تلویزیونی گفت: اولین سریال تولیدی سیمرغ در حالی به‌کارگردانی جواد مزدآبادی کلید خورده که 90شبی است و می‌دانید که کارهای 90شبی برای مردم خاطره‌انگیزند و بازیگران خوب و کمدی ما در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. قرار است اتفاقات خوبِ محتوایی همراه با نشاط و سرگرمی در این سریال رقم بخورد.

وی افزود: این سریال تلویزیونی در راستای توصیه‌ها و سیاست‌های تحولی قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما و راه‌اندازی مرکز سیمرغ در جهت تولیدات آثار زودبازده و کیفی ساخته می‌شود. شاید کنار این ویژگی‌ها، پربازیگر بودن و حضور کمدین‌های شناخته‌شده‌ای که مردم با آنها خاطره‌ دارند امتیاز این مجموعه تلویزیونی باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: همه اتفاقات این سریال سیتکامی در پارک لاله می‌افتد، این لوکیشن انتخاب شد به‌واسطه اینکه طبقات مختلف اجتماعی مردم با موضوعات مختلف اجتماعی به‌عنوان یک جامعه کوچک گذرشان به پارک و این محیط‌ها می‌خورد، به این خاطر اتفاقات این سریال را هم در این محیط طراحی کردیم.

انتهای پیام/