مخاطب میلیونی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها در تلوبیون

پویش ملی زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان، به منظور خواندن، فهمیدن، حفظ و زندگی با آیات قرآن، همراه با هدایای مادی و معنوی از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و هزاران هدیه دیگر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و تلوبیون نیز با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در این پویش مشارکت کرد.

به گزارش الگونیوز  پویش ملی زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان، به منظور خواندن، فهمیدن، حفظ و زندگی با آیات قرآن، همراه با هدایای مادی و معنوی از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و هزاران هدیه دیگر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و تلوبیون نیز با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در این پویش مشارکت کرد.

در صفحه ویژه «زندگی با آیه‌ها؛ پویش ملی تبیین، حفظ و زندگی با آیه‌های قرآن کریم» آرشیو کامل ویژه‌برنامه‌های این پویش در شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، قرآن، امید، افق، جام‌جم و پویا بارگزاری شد و امکان مشاهده آنلاین این برنامه از تلوبیون امکان‌پذیر است. تیزر تبلیغاتی این پویش نیز پیش از پخش سایر محتوای موجود در تلوبیون بیش از ۹ میلیون مرتبه پخش شد.

مهم‌ترین مشارکت تلوبیون در این پویش، برگزاری مسابقه آنلاین (تله‌کیو) زندگی با آیه‌ها بود که به شکل آنلاین ۱۸۳ مسابقه برگزار شد و کاربران بیش از ۵۸۰ هزار بار در آن مشارکت کردند. در این مسابقه که همزمان با پخش مسابقه از شبکه‌های سیما (مطرح کردن سوالات) انجام شد، کاربران در ازای پاسخ صحیح به هر سوال، امتیاز کسب کرده و جایگاه خود را در رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان بهبود بخشیدند.

علاوه بر اینها امکان شرکت در پویش مردمی زندگی با آیه‌ها و بارگزاری محتوای ویدیویی از عموم مردم نیز فراهم شد و ویدیوهای مردم به صفحه ویژه این پویش ارسال شده است.

کاربران فضای مجازی می‌توانند برای مشاهده برنامه‌ها، لینک مستقیم شرکت در مسابقه و پویش مرتبط می‌توانید به صفحه ویژه زندگی با آیه‌ها در تلوبیون به آدرس
telewebion.com/page/zendegi-ba-ayeha
مراجعه کنند.