منتظری: شبکه تهران ویترین رسانه ملی است

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حفظ جایگاه شبکه تهران بسیار مهم است چرا که شبکه تهران ویترین تلویزیون در نمایش اتفاقات و رخداد های اصلی کشور است و ما نمی توانیم به شبکه تهران نگاهی استانی داشته باشیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، با اشاره به تصمیمات جدید برخی مدیران صداوسیما برای تغییر شبکه 5 سیما، گفت: حفظ جایگاه شبکه تهران بسیار مهم است چرا که شبکه تهران ویترین تلویزیون در نمایش اتفاقات و رخداد های اصلی کشور است و ما نمی توانیم به شبکه تهران نگاهی استانی داشته باشیم چرا که شبکه تهران می تواند نمایی از کل کشور در پرداختن به موضوعات روز جامعه و به خصوص مطالبات شهروندان باشد.

وی همچنین تاکید که شبکه تهران باید به روزهای خوبش برگردد و این باید مطالبه همه مردم تهران و در برنامه مدیران باشد.

تردیدی نیست که مدیران رسانه ملی بایستی بر اساس سیاست‌های روز و البته نزدیک شدن به سلیقه و خواسته مخاطب مدام تغییر تاکتیک و شیوه بدهند تا ضمن جا نماندن از رسانه‌های تا دندان مسلح رقیب بتوانند با مخاطب همیشگی‌شان ارتباط را حفظ کنند.

وی افزود: یکی از تصمیماتی که اخیراً در رسانه ملی رخ داده است و طبیعتاً با هدف افزایش مخاطب و حفظ مخاطب فعلی، مدیران و سیاستگذاران تلویزیون به آن اندیشیده‌اند تغییر جایگاه شبکه تهران و شبکه نسیم است که از چند منظر قابل بررسی است.

وی در همین راستا بیان کرد: طبیعتا برای شبکه 5 سیما که به بیان مشکلات کلان میپردازد به صلاح نیست تغییر نام و یا حتی شبکه داشته باشید و این از بعد فرهنگی هم تبعات خوبی ندارد.

انتهای پیام/

منبع نمایندگان

انتهای پیام/