منزل جای نگهداری اشیاء قیمتی نیست

سارقان اول به گاو صندوق دستبرد می زنند.

سارقان اول به گاو صندوق دستبرد می زنند
در برنامه شهر امن کاری از گروه شهرستان های شبکه پنج سیما :
جای اموال و اشیاء قیمتی در صندوق امانات بانکها می باشد
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در برنامه شهر امن :
برخی سارقان گاوصندوق های سبکرا با خود می برند
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص سرقت گاو صندوق از منزل توضیح داد .
سرهنگ ” گودرزی “گفت : مردم فکر می کنند که اگر گاو صندوق در خانه داشته باشند اموال آنها سرقت نمی شود . منزل به هیچ عنوان جای نگهداری اشیاء قیمتی نیست . این موضوع را پلیس بارها اعلام کرده است.
وی افزود : مردم عزیز مد نظر داشته باشند که جای اموال و اشیاء قیمتی در صندوق امانات بانکها و جاهای مطمئی که به همین منظور آماده گردیده می باشد
سرهنگ ” علی ولیپور گودرزی ” گفت : برابر سوابقی که داریم سارقان به اولین جایی که مراجعه می کنند گاو صندوق می باشد که آنرا تخریب کرده و یا حتی اگر سبک هم باشد آنرا با خود می برند
رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت : در صورت بودن دوربین مدار بسته در منازل و مکان ها و مغازه ها تصاویر سارقان به دست پلیس می رسد که می توان از |آن برای دستیگری سارقان و کشف اموال مسروقه استفاده کرد .
سرهنگ ” علی ولیپور گودرزی ” افزود : درب ضد سرقت نیز برای به تاخیر انداختن سرقت سارقان بسیار موثر است و آنها نمی توانند به راحتی وارد منزل شوند و یک زمانی را برای تخریب درب می گذارند که در این لحظات ممکن است که همسایه ها متوجه شده و با شماره 110 تماس بیگرند تا همکاران بنده در موقعیت حاضر شوند .