میزبانی تئاتر شهر از ۲ هزار مخاطب

پنجمین روز از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی کار خود را در شامگاه پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه به اتمام رساند که مجموعه تئاتر شهر با میزبانی از ۲ هزار مخاطب یکی از شلوغ‌ترین روزهای جشنواره را سپری کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ااگونیوز؛  «دموکراسی با طعم همبرگر» به کارگردانی حامد شفیع خواه در سالن اصلی، «ساپو» به کارگردانی محمدامین سعدی در سالن چهارسو، «دشمن خدا» به کارگردانی مجید عراقی در سالن شهید قشقایی و «شماره ۶» به کارگردانی آرمن سرگسیان از کشور ارمنستان در سالن سایه چهار نمایشی بودند که در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفتند.

مجموعه تئاتر شهر در روز جمعه ۶ بهمن‌ماه نیز با نمایش‌های «دموکراسی با طعم همبرگر» به کارگردانی حامد شفیع خواه در یک اجرا ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اصلی، «انگشتر و چاه» به کارگردانی احسان جانمی در سالن چهارسو در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰، «دل لرزه» به کارگردانی مجتبی لاله زاری در سالن شهید قشقایی در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ و «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی در سالن سایه با یک اجرا در ساعت ۱۶ میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین در بخش خیابانی نیز در سکوی تئاتر شهر نمایش «لبخند با طعم ماسک» به کارگردانی محسن مسعودی در سال ۱۶:۳۰ میزبان مخاطبان خواهد بود.

چهل‌و ‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری مهدی حامد سقائیان از ۲۷ دی‌ماه کار خود را آغاز و تا ۱۲ بهمن با ۱۶۰ نمایش در ۱۳ سالن ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/