پیش بینی الگونیوز ؛ بازی کدام بازیگر بوی سیمرغ می‌دهد؟/ بازیگر فیلم احمد یا بازیگر فیلم قلب رقه؟

شهرام حقیقت‌دوست امسال در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و «باغ کیانوش» ساخته رضا کشاورز حداد حضور دارد.

به گزارش گروه فرهنگی الگونیوز ؛ جشنواره این سابقه را دارد که گاهی به بازیگری که خودش دلش میخواهد جایزه می دهد نه بازیگری که همه معتقد هستند در خور سیمرغ است.

همیشه نظر منتقدان و مردم با داوران در فاصله بوده است که البته این مسأله هم ترسناک است

بازیگری چون حقیقت دوست برای قلب رقه سیمرغ را از دست منتقدان لمس کرد و طبیعتاً در کنار بازیگرانی چون

سجاد بابایی برای فیلم مجنون

مهران احمدی برای فیلم آبی روشن

میلاد کمرام برای فیلم آسمان غرب

تینو صالحی بازیگر فیلم احمد

شاید هم سعید پورصمیمی برای فیلم پرویز خان و حامد کمدی برای فیلم آغوش باز و البته استاد علی نصیریان هم برای فیلم نوروز دلشان سیمرغ بخواهد و جشنواره هم به آنها روی خوش نشان دهد اما فراموش نکنیم که شهرام حقیقت دوست با دو تجربه متفاوت‌تری برای کسب سیمرغ دارد.

شهرام حقیقت‌دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر امسال یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر است و با دو فیلم «باغ کیانوش» و «قلب رقه» در چهل‌ودومین دوره این رویداد حضور دارد و به نظر می‌رسد که این بازیگر امسال با فیلم «قلب رقه» جزو شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ باشد.

 شهرام حقیقت‌دوست امسال در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و «باغ کیانوش» ساخته رضا کشاورز حداد حضور دارد.

«قلب رقه» با حمایت بنیاد سینمایی فارابی، براساس اتفاقات چند سال اخیر سوریه و حضور داعش در این کشور ساخته شده است و در میان التهابات جنگ، عاشقانه‌ای را روایت می‌کند.

به گفته خیرالله تقیانی‌پور کارگردان این فیلم، او سال ۹۶ یک تئاتری را با بازی شهرام حقیقت‌دوست در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه برده بود. در آن زمان ایده اولیه کار با مشورت این بازیگر شکل می‌گیرد. در واقع شهرام حقیقت‌دوست اولین‌ و آخرین فردی بوده است که برای ایفای این نقش انتخاب شده است.

 بخشی از فیلمبرداری این فیلم در شهرک دفاع مقدس و همچنین بخشی دیگر در کشور سوریه انجام شده است.

شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، عبدالرضا نصاری، مصطفی ساسانی و شادی مختاری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.