کیفیت علل تکرار مختارنامه است

عنایت شفیعی : ۱۰ سال است با بازیگری خداحافظی کرده ام.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ عنایت شفیعی، بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در گفتگو با صبا گفته است: نزدیک به ۱۰ سال است که از بازیگری بازنشسته شده‌ام و دیگر جلوی دوربین نخواهم رفت. این تصمیم نیز کاملاً شخصی بود… کیفیت کارهای پیشنهادی خوب هستند اما من به دلیل خستگی ترجیح می‌دهم جلوی دوربین نروم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حاصل کار چهار دهه خود در سینما و تلویزیون راضی است یا خیر؟ گفت: مطممئناً از کارهایی که انجام داده‌ام رضایت کامل دارم و اگر غیر از این بود، کماکان بازی می‌کردم تا به رضایتی که دنبالش هستم، برسم.

کارهای خوبی در کارنامه کاری من ثبت شده است. «دلیران تنگستان»، «کوچک جنگلی»، «امام علی(ع)»، «مختارنامه» و… از جمله کارهایی است که من در آنها بازی داشته‌ام و اگر انتخاب را به خودم واگذارید، بازی در نقش جندب بن کعب بن عبدالله ازدی در سریال «امام علی(ع)» را بسیار دوست دارم.

سریال «مختارنامه» از جمله تولیداتی است که هر گاه از تلویزیون پخش می‌شود مخاطب نسبت به آن عکس‌العمل منفی نشان نمی‌دهد، چون کیفیت آن بسیار مطلوب است و به همین دلیل همچنان مقبولیت دارد. این را هم باید تأکید کنم که این ظرفیت بالا، به واسطه یک کار جمعی به وجود آمده است.

انتهای پیام/