یامین پور: هویت جوان امروز با ساخت رسانه ای درآمیخته است

معاون امور جوانان با بیان این که هویت جوان امروز با ساخت رسانه ای درآمیخته است، افزود: بنابراین مسئولی که با رسانه به ویژه رسانه های جمعی نوین بیگانه است اصلا نمی تواند با جنس جوان ارتباط برقرار کند.

به گزارش گروه خبر الگونیوز؛ اختتامیه گردهمایی سه روزه معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ظهر شنبه با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان و مدیران کل حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

وحید یامین پور در این مراسم گفت: اشتراک نظرات، انتقادات و پیشنهادات مکتوب و شفاهی معاونان جوانان نسبت به نقاط ضعف و قوت این گردهمایی به ما در برگزاری هر چه مطلوب تر دوره های آتی کمک می کند.

وی با تاکید بر بازتاب فعالیت های حوزه جوانان استان ها در عرصه رسانه، اظهار داشت: متاسفانه بازتاب این فعالیت ها در عرصه رسانه مطلوب نیست که کنشگری رسانه ای معاونان امور جوانان را می طلبد تا با تولید محتوای مناسب و جذاب فعالیت های خود را رسانه ای کنند.

یامین پور با بیان این که هویت جوان امروز با ساخت رسانه ای درآمیخته است، افزود: بنابراین مسئولی که با رسانه به ویژه رسانه های جمعی نوین بیگانه است اصلا نمی تواند با جنس جوان ارتباط برقرار کند.

وی با تاکید بر ورود موثر معاوان جوانان استان ها به شبکه های اجتماعی مرتبط به عنوان کنشگر رسانه ای، بر اثر گذاری این عرصه روی مخاطبان خاص حوزه های مرتبط با امور جوانان تاکید کرد.

معاون امور جوانان همچنین اظهار داشت: تولید محتوای رسانه ای و معرفی و ارائه فعالیت های متعددی که در استان ها انجام می شود می تواند تاثیر مثبتی روی نمایندگان و مخاطبان خاص استان ها داشته باشد و راه را برای فعالیت بهتر معاونین جوانان باز کند.

انتهای پیام/