آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی!

ستارگانی از تیم های مدعی انتظارات سرمربیان را برآورده نکرده اند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز شده که بعضی از معادلات و پیش‌بینی‌ها مطابق انتظار پیش نرفته است. تیم‌ها و ستاره‌هایی توقعات را برآورده نکرده‌اند. اگرچه همواره شروع فصل آبستن این نوسان‌ها بوده است و باید به تیم‌ها و بازیکنان بزرگ زمان بیش‌تری داد تا آن‌ها بتوانند به مرز آمادگی برسند. در این گزارش اشاراتی به چند ستاره خاص داشته‌ایم که شروع‌شان در این فصل رویایی نبوده است.

مهدی ترابی (پرسپولیس)

یکی از ارکان اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم کسی نبود جز مهدی ترابی. وینگر ملی‌پوش سرخ‌پوشان تهرانی در هفته‌های پایانی نمایش شگفت‌انگیزی داشت و با گل‌های خود تیم یحیی را در مسیر قهرمانی در لیگ و جام حذفی قرار داد. آقای شماره 9 اما بازهم شروع خوبی در لیگ نداشته و به نظر می‌رسد از فرم خوب چند ماه قبل به دور است. ترابی مقابل آلومینیوم نمایش ضعیفی داشت و برابر تراکتور هم قدر یکی دو موقعیتی که داشت را ندانست. باید دید چه زمانی موتور او روشن خواهد شد. اتفاقی اگر رخ بدهد، پرسپولیس برای رقبایش تیمی ترسناک‌تر می‌شود.

رامین رضاییان (سپاهان)

آن‌قدر در فصلی که گذشت خوب کار کرد که حالا پس از 2 هفته که نه گلی زده و نه پاس گلی داده، در این لیست جای گرفته است. مدافع راست سپاهان یکی از برترین بازیکنان لیگ قبلی بود و تبدیل به بازیکن محبوب ژوزه مورایس شده بود. مدافعی انرژیک که در فاز تدافعی و تهاجمی به تیمش کمک می‌کرد. رامین در این فصل هنوز گلی نزده است. او در هر 2 مسابقه انگیزه‌های زیادی داشت و با میل فراوان برای گلزنی و یا ارسال پاس گل در زمین حاضر بود ولی به خواسته‌اش نرسید. او در بازی هفته دوم و در خلال دربی اصفهان می‌توانست برای تیمش گلزنی کند اما ضربه سرش از روی خط دور شد. آیا بازهم شاهد گلزنی بازیکن ملی‌پوش سپاهان برابر استقلال خواهیم بود؟

کوین یامگا (استقلال)

بازیکن محبوب فرهاد مجیدی و عصای دست ریکاردو سا پینتو هنوز در تیم جواد نکونام نتوانسته کیفیت بالای گذشته‌اش را بروز دهد. به وضوح مشخص است که ستاره فرانسوی آبی‌پوشان هنوز شرایط پیش از مصدومیت را ندارد و نیاز به زمان دارد تا بتواند تبدیل به همان وینگر خطرناک و مدافع کناری کم‌اشتباه شود. یامگا در 2 بازی ابتدایی جزو تعویضی‌های استقلال بود و نتوانست نمایش قابل توجهی داشته باشد. علنا از سمت او و روی تاثیرگذاری او خلق موقعیت خاصی برابر صنعت نفت و ملوان به وجود نیامد. باید دید موضع جواد نکونام درباره این بازیکن چیست. آیا به کوین زمان کافی داده خواهد شد تا همه‌چیز را مثل سابق به روال مساعدش بازگرداند؟

ساسان انصاری (فولاد)

فولادی‌ها در این فصل حساب ویژه‌ای روی بازیکن باتجربه خود باز کردند و به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام دادند تا ساسان از فولاد جدا نشود. با این حال انصاری نتوانسته در 180 دقیقه پیشین کمک خاصی به تیم منصوریان کند و برای آن‌ها گلی بزند یا پاس گلی ارسال کند. او در هفته اول و زمانی که فقط یک گل از گل‌گهر دریافت کرده بودند می‌توانست دروازه تقریبا خالی را باز کند اما ضربه نه‌چندان خوبش به وسیله اخباری مهار شد. باید به انتظار نشست و نظاره کرد که چه زمانی موتور انصاری روشن خواهد شد.

 

انتهای پیام/