آقای قلعه نویی به فکر دروازه‌بان تیم ملی باش!

در این مطلب وضعیت دروازه بان های تیم ملی که در تیم هایشان عملکردی نسبتا بد داشته اند را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه گروه ورزش الگونیوز ،دروازه‌بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران امشب را گل کاشتند.

شاید نگران‌ترین فرد در شبی که گذشت امیر قلنویی باشد که هر سه دروازه‌بان تیمش را با حرف و حدیث در دروازه تیم‌هایشان دید.

در شبی که سید حسین حسینی همراه با تیم استقلال در قزوین دو بار دروازه‌اش فروپاشید، پیام نیازمند از ملوان انزلی سه گل خورد و علیرضا بیرانوند در مقابل صنعت نفت آبادان همراه با پرسپولیس پیش چشم تماشاگرانش زیر باران استادیوم آزادی دو بار دروازه‌اش را بازدید.

اگرچه بازی‌های امشب نشان از این داشت که وضعیت تدافعی تیم‌های مدعی لیگ برتر  از ضعف و نقصان هستند اما این نگرانی وجود دارد که ما قرار است در مقابل حملات سنگین و  تیم‌های تا دندان مسلح و تاکتیکی آسیایی چه کنیم.

به نظر می‌رسد دروازه‌بانان ثابت تیم ملی در غرور اطمینان از انتخابشان برای دروازه تیم ملی خوابیدند و پر اشتباه در لیگ حاضر می‌شوند.

این روزها به جرات می‌توان گفت نه علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس حضور مطمئنی دارد نه پیام نیازمند می‌تواند اطمینان تیم سپاهان را ۱۰۰ جذب کند و نه سید حسین حسینی آن دروازه‌بان شش دانگ مد نظر جواد نکونام است.

وضعیت تدافعی تیم‌های مدعی پایتخت جای سوال جدی دارد که آنها قرار است به زودی برای تیم ملی نیز در کنار هم جمع شوند و امیر قلعه نوعی باید یک نگرانی جدی در این خصوص داشته باشد.

به هر حال باید گفت سه دروازه‌بان اصلی تیم ملی جمعاً امشب هفت تایی شدند تا خط و نشانی جدی برای چهارچوب دروازه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در قطر باشد.

انتهای پیام/