آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به شرح زیر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه ۵ آبان سال ۱۴۰۲ مشخص شد. بر اساس آمار منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، ۱۱ نمایش، ۱۷ هزار مخاطب داشته است.

تماشاخانه سنگلج

تماشاخانه سنگلج نیز که به اجرای نمایش «ناآرامسایشگاه» به کارگردانی محسن آزاد اختصاص دارد در 4 اجرا، میزبان 484 تماشاگر بوده است. فروش این نمایش که از اول آبان اجرای خود را شروع کرده با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان، در گیشه 11 میلیون و 75 هزار و 520 تومان ثبت‌شده است.

ظرفیت تماشاخانه سنگلج 236 صندلی است.

تالار هنر

تالار هنر با ظرفیت 242 صندلی این روزها دو نمایش «دوره‌گردها» به کارگردانی علی فروتن و «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی را روی صحنه دارد. آمار تماشاگران این تالار به شرح زیر اعلام‌شده است.

نمایش «دوره‌گردها» تا 5 آبان 20 نوبت روی صحنه رفته و میزبان 3054 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان به فروش 262 میلیون و 447 هزار و 610 هزار تومان دست‌یافت.

نمایش «سیندرلا» نیز که تا 5 آبان 6 نوبت روی صحنه رفته و میزبان 1808 تماشاگر بوده است با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و میهمان به فروش 145 میلیون و 291 هزار و 5 تومان در گیشه رسیده است.

انتهای پیام/