آیین اختتامیه مهرواره هوای نو برگزار شد

وحید ملتجی دبیر دومین مهرواره هوای نو  نيز در آئین اختتامیه این مهرواره گفت: ثبت نام در این دوره در فضای مجازی انجام شد، که ۶۸۹۲ هیئت شرکت کردند. در مجموع ثبت‌نام هیات‌ها  ۲۵ درصد رشد نشان مي‌داد. 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ااگونیوز؛ دبیر دومین مهرواره هوای نو اظهار داشت: این دوره از مهرواره در ۱۵ هزار و پانصد و ۶۸ رشته و چهار بخش برگزار شد، و ۱۲۵ داور آثار ارسالی دومین مهرواره هوای نو را داوری کردند.

وی با بیان اینکه مهرواره هوای نو امسال در ۴۱ رشته مستقل طراحی شده بود، افزود: تعداد رشته های شرکت‌کنندگان بالای صد رشته بود که آثار ارسالی در ۲۶ جلسه شورای مرکزی بررسی و آثار مورد داوری قرار گرفت.

ملتجی عنوان کرد: هوای نو جشنواره نیست، فضایی است تا در کنار هم باشیم. اصل این است که هیئت هویت ساز است. مدیریت هیئات باید به گروه های مردمی سپرده شود و هیئت‌ها باید نبض فرهنگ جمهوری را در دست بگیرند، در این صورت هیئت، موتور پیشران انقلاب اسلامی خواهد بود.

دبیر دومين مهرواره هوای نو عنوان کرد: هوای نو مربوط به آینده است و ۴۰ سال آینده را طراحی می کند، البته دستی در سنت دارد. در این مسیر از شما هیئتی ها طلب یاری داریم و از مسئولان می خواهیم امورات را به نهادهای مردمی واگذار کنند.

گفتنی است در اختتامیه دومین مهرواره هوای نو از چهره‌های برگزیده سال هیئت تقدیر به عمل آمد و مدعوین به تماشای دو اجرای نمایشی (نگاره طاووس) و (زخم خاک) نشستند.

انتهای پیام/