کل اخبار 7636 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 30 - June - 2024
  • ساعت :

    اجرای همه بگید سیب در جم‌سنتر

    به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، این نمایش در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه مجتمع جم سنتر اجرا می‌شود.

    به گزارش خبرنگار الگونیوز ؛نمایش «همه بگید سیب» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع جم سنتر به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، این نمایش در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه مجتمع جم سنتر اجرا می‌شود.

    نمایش «همه بگید سیب» یک نمایش عروسکی است و در خلاصه آن آمده است: «زرافه کوچولو برای اولین بار به همراه خانواده‌اش به جنگل زیبایی سفر می‌کند. حیوانات جنگل هم که خبر آمدن‌شان را از موش‌های کور شنیدند، جنگل را تزئین کرده و بی‌صبرانه منتظر آمدن‌شان هستند. حالا زرافه کوچولو دوستان تازه‌ای پیدا کرده و حاضر است برای خوشحالی‌شان هر کاری انجام بدهد. دوستان تازه‌اش میمون کوچولو، فیل کوچولو و خارپشت کوچولو پیشنهادهای عجیبی به او می‌دهند اما زرافه نمی‌تواند به هیچ یک از پیشنهادها نه بگوید و این شروع ماجراست….»

    شراره طیار نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و سایر عوامل آن عبارتند از: طراح عروسک و صحنه: صبا قدیمی، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز: امیرحسین انصافی، بازی‌سازان: شراره طیار، امیرحسین انصافی، طراح پوستر، طراح لباس و ساخت عروسک: صبا قدیمی، ساخت دکور: عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور و صبا قدیمی، طراح نور: محمدرضا شاملو، روابط عمومی و تبلیغات: گروه چراغ خواب.

    نمایش «همه بگید سیب» آبان و آذر  ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله اجرا شده بود که با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان روبه‌رو شد.

    طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود. نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و مراکز استان‌ها و یا بر روی تریلر تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف به روی صحنه می‌رود.

    نمایش «همه بگید سیب» از روز ۹ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه‌ی هر هفته در سالن نمایش کافه تئاتر جم، مجتمع جم سنتر واقع در خیابان نیاوران، خیابان جماران اجرا می‌شود.

    اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی و تماس با شماره‌های ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ و ۰۹۳۷۲۸۵۸۹۹۸ امکان‌پذیر خواهد بود.

    همچنین علاقه‌مندان به دیدن نمایش عروسکی «همه بگید سیب» می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

    نوشته های مشابه

    ایرج راد ناراحت تئاتر
    خرداد 15, 1403

    ایرج راد ناراحت تئاتر

    ایرج راد، با اعلام بودجه ناچیز خانه تئاتر ابراز تاسف کرد که به همین بودجه ناچیز هم مالیات تعلق می‌گیرد.

    اعلام برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره کن/ فیلم تلفیقی چینی برد
    خرداد 6, 1403

    اعلام برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره کن/ فیلم تلفیقی چینی برد

    به گزارش الگونیوز  به نقل از ورایتی، ۱۰ سال پس از آن که فیلم مهیج مجارستانی «خدای سفید» با تمرکز بر یک سگ جایزه بخش نوعی نگاه جشنواره کن را برد، امسال کارگردان چینی گوان هو با فیلم «سگ سیاه» که تلفیقی از وسترن، فیلم نوآر و کمدی با حضور یک سگ در داستان است، […]

    اخبار سینما / از پست جدید محمد خزایی در سینما تا تذکر وزیر ارشاد و رقابت فیلم جواد عزتی ومست عشق
    اردیبهشت 24, 1403

    اخبار سینما / از پست جدید محمد خزایی در سینما تا تذکر وزیر ارشاد و رقابت فیلم جواد عزتی ومست عشق

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست رونمایی از اثر «مائده» ضمن اشاره به تجربه محمد خزاعی و مسبوق به سابقه بودن انتصاب باحفظ سمت از ممنوعیت انتشار فیلم های بدون مجوز گفت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

    اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
    فروردین 28, 1403

    اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز

    در نشست اعلام آمار پربیننده‌ترین برنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی در رمضان و نوروز ۱۴۰۳، از شبکه‌های سه، یک و دو به ترتیب به عنوان پربیننده‌ترین‌های تحویل سال نام برده شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا
    آخرین اخبار