ازدواج سلبریتی ها را به فال نیک بگیریم

یادداشت ؛ مجتبی احمدی ( مدیر مسئول الگونیوز) این روزها یکی از پر سر و صدا ترین اخبار در دنیای فرهنگ و هنر ازدواج چهره های شهیر سینمایی است.

چهره های محبوب و معروف معمولا با توجه به فرصت فضای مجازی این روز ها ارتباط تنگاتنگی با طرفداران خود دارند که این مسأله در فاصله استار ها با مخاطب عام یک آسیب جدی است اما در الگوسازی به عنوان یک رفتار ثواب می توان روی آن حساب ویژه باز کرد.

در بسیاری از اقدامات و مطالبات اجتماعی سلبریتی ها از طریق همین تریبون مجازی  ایجاد موج کرده اند و درست یا غلط مردم را به سمت خود کشانده اند پس ازدواج آنها می تواند روی تهییج و افزایش علاقه طرفدارانشان به ازدواج موثر باشد.

اگرچه ازدواج گران آنها به نوعی میتواند تاثیر برعکس بگذارد و این در جای خود قابل بررسی است اما فراموش نکنیم پر رنگ شدن مقوله ازدواج از طریق نمایش گوشه ای از ازدواج چهره ها در واقع گزینه زندگی مشترک را دوباره روی میز  افراد مختلف میآورد و این در ماهیت می تواند امری قابل دفاع باشد.

به زودی در گزارشی میدانی نظر دیگران را هم در این باره جویا میشویم؛

ازدواج سلبریتی ها

الگوسازی یا چی؟

رسانه ای شدن یک مراسم کاملا خصوصی

اهداف نمایش یک مراسم خصوصی

تاثیر گذاری آن بر جامعه

و..‌‌‌‌.

اگرچه امروزه آحاد مردم آگاه تر و منطقی تر از گذشته به طرفداری از سلبریتی های عرصه های مختلف می پردازند اما فراموش نکنیم گاهی یک الگوی صحیح اجتماعی میتواند مسیر یک جامعه را تغییر دهد ‌‌.

رونوشت؛ قضاوتی درباره سبک و مدل ازدواج سلبریتی ها نداریم و ضمن آرزوی خوشبختی برای همه افرادی که به خانه مشترک می رسند باید بگوییم فرهنگ ازدواج باید از هر طریقی دوباره جایگاه سابق را میان خانواده ها و جوان تر ها پیدا کند که خانواده هنر هم در این مسیر نقش خود را باید به درستی ایفا کند.

انتهای یاداشت/