وانت بارها ، کامیونت ها و خودروهای شخصی مراقب باشند

از شنبه هیچ بار نامتعارفی به مقصد نمی رسد

طرح تشدید برخورد با حمل بار نامتعارف در تهران از شنبه اجرا می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبر گزاری الگونیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
برخی رانندگان کمال سوء استفاده را از ظرفیت داخل و خارج خودرو جهت حمل بار را انجام می دهند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص طرح تشدید برخورد با حمل بارهای نامتعارف توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: تاکید می شود طرح تشدید برخورد با خودروهایی که اقدام به حمل بارهای حجیم و نامتعارف انجام می دهند از روز شنبه تشدید خواهد شد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : برخی رانندگان خودروها اقدام به بارگیری بیش از حد و غیر مجاز بار و بیش از ظرفیت خودرو می نمایند که پلیس راهور تهران بزرگ از روز شنبه با این موضوع برخورد جدی تری را صورت خواهد داد .
سرهنگ شریفی گفت: هدف پلیس از برخورد با حمل بارهای نامتعارف و حجیم این است که اتفاقی برای شهروندان نیافتد و این سخت گیریها برای آن است که جان انسان ها حفظ شود و ایمنی وامنیت ترددها در معابر بالا برود و اتفاقات ناگوار روی ندهد .
سرهنگ شریفی گفت : حمل بار برای خودروهایی مانند تاکسی و یا ون و همچنین حمل بار با وسایل نقلیه مسافر بری ممنوع می باشد چرا که برخی رانندگان می خواهند حداکثر استفاده از داخل و بیرون خودرو را ببرند که این کار بسیار خطرناک و ممنوع می باشد.

انتهای پیام/