از شهر خودرو و پرسپولیس تا فولاد/گذر علی نعمتی باز هم به یحیی افتاد!

علی نعمتی به فولاد پیوست.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،فولاد خوزستان بعد از استخدام یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید، به دنبال آن است تا انتظارات این سرمربی باتجربه را برآورده کند. فولادی‌ها در سودای آن هستند تا برخلاف فصل گذشته که برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کردند، در فصل آتی بتوانند در کورس مدعیان حضور یابند و در همین راستا، تلاش قرمزپوشان اهوازی بر این است که خواسته‌های یحیی گل‌محمدی را عملیاتی کنند و فهرست تیم‌شان را براساس بازیکنان مدنظر این سرمربی باتجربه تقویت نمایند.

 

گل‌محمدی با توجه به شناختی که از بازیکنان به‌ویژه در دوران سرمربیگری‌اش در تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو به‌دست آورده، در سودای آن است تا با جمعی از شاگردان سابق خود در فولاد بار دیگر همکار شود. در شرایطی لیست گل‌محمدی در اهواز با حضور بازیکنانی مانند حامد لک، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، بهنام برزای، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی چینش شده که امروز (شنبه) از اولین خرید تابستانی فولادی‌ها رونمایی شد.

 

پایان دوران 3 ساله حضور نعمتی در پرسپولیس

علی نعمتی، مدافع باتجربه فوتبال ایران که در پست دفاع وسط و دفاع چپ توانایی بازی دارد، بعد از 3 فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. البته در وهله نخست به نظر می‌رسید که همکاری نعمتی با پرسپولیسی‌ها ادامه‌دار خواهد بود اما عدم توافق مالی باعث شد تا مسیر نعمتی و پرسپولیس از یکدیگر جدا شود و این مدافع باتجربه تصمیم گرفت تا به سراغ همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی برود و به پیشنهاد فولادی‌ها پاسخ مثبت داد.

 

در انتظار سومین همکاری مشترک گل‌محمدی و نعمتی

باشگاه فولاد خوزستان با اعلام خبر انتقال علی نعمتی، از اولین خرید تابستانی خود پرده برداشت و درباره جذب نعمتی توضیح داد: «به دنبال درخواست یحیی گل‌محمدی و پس از جلسه مشترک با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه قرارداد علی نعمتی که طی فصول اخیر به عنوان مدافع میانی و دفاع چپ برای سرخ‌های پایتخت به کار گرفته شده به مدت دو فصل امضا شد». بعد از شهرخودرو و پرسپولیس، حالا فولاد خوزستان، سومین تیمی است که یحیی گل‌محمدی و علی نعمتی در آن با یکدیگر همکاری می‌کنند!

 

به یاد گل خاطره‌انگیز در داربی

مدافع 28 ساله و اهل نیشابور در دوران حضورش در پرسپولیس، 2 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را به‌دست آورد و موفق شد در 86 بازی برای پرسپولیس، 6 گل بزند و 3 بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب سرخ‌ها درخشید که گلزنی او برابر استقلال در داربی پایتخت می‌تواند مهم‌ترین خاطره‌اش از دوران حضور در پرسپولیس باشد. بازیکن آکادمی شهرخودرو (پدیده) که سابقه 4 فصل بازی در ترکیب این تیم را هم در لیگ برتر دارد، حالا باید برای حضور در سومین تیم دوران فعالیت خود در عرصه فوتبال باشگاهی آماده شود و باید دید چه عملکردی را از خود در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در فولاد به جای می‌گذارد.

 

انتهای پیام/