استقلالی جایگزین نکونام هم به سرنوشت او دچار شد!

علی منصوریان و فولاد به پایان همکاریشان نزدیک می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان کار خود نزدیک می‌شود که شب گذشته عجیب‌ترین و البته غیرمنتظره‌ترین نتیجه هفته در انزلی به‌ثبت رسید و فولاد خوزستان با هدایت علیرضا منصوریان شکستی 4 گله را مقابل ملوان متحمل شد. فولادی‌ها در شرایطی برابر ملوان 4 دریافت کردند که در 2 هفته گذشته هم ناکام در کسب پیروزی بودند تا بدون کسب امتیاز، 9 گل خورده و ثبت تنها یک گل به عنوان قعرنشین لیگ بیست‌وسوم نام‌شان به‌ثبت برسد.

 

علیرضا منصوریان قعرنشینی در لیگ برتر را در روزهای پایانی سرمربیگری‌اش در استقلال تجربه کرده بود و به نظر می‌رسد که سناریو دوره حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در فولاد هم تکرار خواهد شد. ثبت ضعیف‌ترین شروع فولاد در یک‌دهه گذشته باعث شده تا بیش از پیش شرایط برای منصوریان در اهواز پیچیده شود و با توجه به مخالفت شدید هواداران فولاد با ادامه همکاری با او، به نظر می‌رسد که این سرمربی باتجربه دیگر شانسی برای حضور روی نیمکت قرمزپوشان اهوازی نخواهد داشت؛ آن‌هم در شرایطی‌که فولاد در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران باید در خانه مقابل پرسپولیس قرار گیرد!

 

صدای هواداران‌مان را شنیدیم

حمیدرضا شعبانی مدیرعامل فولاد خوزستان شب گذشته در اقدامی کم‌سابقه به سالن کنفرانس ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رفت و در واکنش به تغییر و تحولات احتمالی روی نیمکت فولاد گفت: «از مردم خوب خوزستان به ویژه اهواز بابت نتایج تیم فولاد عذرخواهی و شرمندگی خود را نیز ابراز می‌کنم. حتما صدای هواداران را شنیده‌ایم. پنجشنبه جلسه‌ای داریم و حتما برای ادامه کار با نقطه نظرات سایر اعضای هیات مدیره تصمیمات جدید گرفته می‌شود و به اطلاع مردم خون‌گرم خوزستان می‌رسانیم».

 

شعبانی در واکنش به اینکه آیا اظهارات او به معنای اخراج منصوریان و انتخاب جانشین برای او است، توضیح داد: «ما الان هیچ گزینه‌ای را نمی‌توانیم معرفی کنیم تا اول تکلیف‌مان با سرمربی فعلی مشخص شود. روز پنجشنبه و جمعه جلساتی با دوستان داریم و نظر سرمربی را هم می‌گیریم و برای آن تصمیم می‌گیریم و بعد درباره بررسی‌ها و گزینه‌های‌مان مطالب لازم را خواهیم گفت».

 

از تالاژیچ و اسکوچیچ تا نویدکیا!

مدیران باشگاه فولاد در شرایطی به دنبال برگزاری جلسه هیات‌مدیره برای تصمیم‌گیری درباره آینده کار کادرفنی فعلی تیم‌شان هستند که گفته می‌شود با توجه به عملکرد ضعیف منصوریان در فولاد، این سرمربی باتجربه از شانس حداقلی برای ادامه فعالیت در تیم اهوازی برخوردار است و اخراج او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد. با توجه به فاصله زمانی کوتاه باقی‌مانده تا دوئل با پرسپولیس، مدیران باشگاه فولاد در نظر دارند تا به سرعت سرمربیان واجدالشرایط برای حضور روی نیمکت تیم‌شان را هم لیست کنند.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم زیر 20 سال کرواسی را برعهده دارد و در باشگاه فولاد هم سابقه کار دارد، جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای جانشینی منصوریان است. البته که هنوز مذاکره رسمی برای اسکوچیچ انجام نشده و این سرمربی کروات تحت قرارداد با تیم ملی کرواسی است و در صورت انجام مذاکره رسمی با فولادی‌ها، به نظر می‌رسد که جدایی پرماجرایی در انتظار او خواهد بود. دراگان تالاژیچ دیگر گزینه مطرح شده برای هدایت فولاد خوزستان است و در بین گزینه‌های ایرانی هم به نظر می‌رسد که محرم نویدکیا، سرشناس‌ترین گزینه بدون تیم است که می‌تواند موردتوجه مدیران باشگاه فولاد قرار گیرد.

 

انتهای پیام/