استقلال و سپاهان دیداری که صدر جدول را جابجا می‌کند

حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش الگونیوز تیم‌های استقلال و سپاهان در حالی به  مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم به همراه پرسپولیس با ۶ امتیاز کامل از لیگ جدید در صدر جدول هستند.

سپاهانی‌ها که فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بودند خوب می‌دانند استقلال جواد نکونام با فرمتی متفاوت از پارسال بازی می‌کند و و این یعنی شاگردان موراربس می‌دانند باید بسیار هوشمند در مقابل استقلال حتی در ورزشگاه نقش جهان به میدان بروند.

بی تردید در دیدار دو تیم صدر جدول چند نکته مهم حائز اهمیت است اول اینکه تیم سپاهان در خط آتش به هیچ تیمی رحم نمی‌کند و البته نقطه قوت استقلالی در دو بازی گذشته در خط دفاعی و به خصوص دروازه بوده است.

در حواشی داشتیم که پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش سپاهان ممکن است به دلیل درگذشت پدرش به لحاظ روحی و روانی شرایط حضور در میدان را نداشته باشد که این مسئله می‌تواند کار تیم سپاهان را در مقابلآ آبی پوشان تهرانی تا حدودی سخت کند.

دیدار سپاهان و استقلال محلی برای تقابل دو تفکر متفاوت از روی نیمکت است.مربیان دو تیم با شیوه‌ای کاملاً متفاوت تیمشان را رهبری می‌کنند.

تیم سپاهان در حالی از حضور تمام تماشاگرانش بهره‌مند است که استقلالی‌ها تا به امروز نتوانستند با تماشاگران و طرفدارانشان از هیچ تیمی پذیرایی کنند.

هر دو تیم در هفته ابتدایی با به ثمر رساندن سه گل میل هجومی‌شان را نشان داده‌اندحال باید دید در این دیدار کدام تیم جانب احتیاط بیشتری به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/