تهران دیگر ظرفیت ندارد

شهر تهران دیگر ظرفیت این مقدار از حجم خودرو و وسیله نقلیه را ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
زمانی که دسترسی مردم به مراکز شهر وجود نداشته باشد طبیعتا میل و رغبت مردم به استفاده از خودرو های شخصی افزایش پیدا می کند .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص استفاده از خودروی شخصی توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: شهر تهران دیگر ظرفیت این مقدار از حجم خودرو و وسیله نقلیه را ندارد.
وی افزود: اعتقاد بر این است که بحث زیرساخت ها اول باید برطرف وآماده گردد و مردم دسترسی کامل و راحت به مراکز را از طریق حمل و نقل عمومی تسهیل کرد و سپس باید سراغ این موضوع برویم که عدم تخلف توسط مردم نیاز به فرهنگ سازی یا اعمال قانون دارد؟
سرهنگ شریفی گفت: زمانی که دسترسی مردم به مراکز شهر وجود نداشته باشد طبیعتا میل و رغبت مردم به استفاده از خودرو های شخصی افزایش پیدا می کند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر جای پارک خودرو وجود نداشته باشد یک راننده می بایست حق مردم را تضییع نماید؟ و آیا باید در جلوی درب منزل شهروندان پارک کند؟
وی گفت: این ها موضوعاتی است که بحث اعمال قانون و هم بحث فرهنگ سازی را بیان می کند ولی بحث زیرساخت هم بسیار مهم است که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/