السد ۱ – ‌0 پرسپولیس: نمایش شایسته تیم بدشانس

پرسپولیس در یک بازی کلافه کننده نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دوحه شکست خورد.

به گزارش خبرگزرای الگونیوز به نقل از “ورزش سه”، در هفته سوم لیگ نخبگان پرسپولیس در شرایطی به مصاف السد می‌رود که سرخ‌ها دو بازی قبلی آسیایی خود برابر الاهلی و پاختاکور را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بودند و مقابل میزبان پرستاره‌شان فقط به برد فکر می‌کردند اما در این دیدار هم دچار بدشانسی‌های سریالی شدند و در روزی که توپ‌های‌شان به گل تبدیل نشد با تک گل راحت ماتئوس اوریبه بازی را در دوحه واگذار کردند.

پرسپولیس در این مسابقه اوستون اورونوف، حسین کنعانی و ایوب العملود، سه ستاره خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و در حالی که جای خالی آنها حس می‌شد، فرشاد فرجی هم در نیمه اول مصدوم شد تا اوضاع برای سرخپوشان سخت‌تر شود.

پرسپولیس در نیمه اول کار را هجومی آغاز کرد و موقعیت‌های خوبی داشت. بازی مالکانه پرسپولیس در زمین حریف نوید گلزنی سرخپوشان را می‌داد. بهترین فرصت این نیمه نصیب لوکاس ژوائو شد که او با سبک سری تک به تک را خراب کرد. دیگر توپ‌های خوب پرسپولیس هم توسط مدافعان و گلر السد برگشت داده شد تا در وقت‌های اضافه نیمه اول ماتئوس اوریبه در حالی که در محوطه توپ جلوی پایش افتاده بود، با فرصت طلبی دروازه گندوز را باز کند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس هجومی بازی کرد. در این نیمه عملا السد چیزی برای ارائه نداشت و فقط به دفاع رو آورده بود و چشم به ضدحملات داشت. تعویض‌های هجومی گاریدو هم راه به جایی نداشت و چند صحنه مشکوک در محوطه السد نیز توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دویدن زیاد، زمین خوردن‌های بی‌ثمر در محوطه، موقعیت و شوت‌های متعدد و البته برخورد توپ آخر عالیشاه به تیرک دروازه مجموعه‌ای از بدشانسی‌های پرسپولیس را شکل داد تا دویدن‌های بازیکنان نماینده ایران به نرسیدن ختم شود.

پرسپولیس با دو شکست و یک تساوی در لیگ نخبگان شرایط بسیار بدی در جدول دارد و کار برای صعود سرخ‌ها بسیار سخت شده است.

 هفته سوم لیگ نخبگان آسیا/ دوشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰/ ورزشگاه جاسم بن حمد

 داور: آراکی یوسوکه، کمک‌ها: یون میهارا و کوتو واتانه‌به، داور چهارم: ریو تانیموتو/ کمک داور ویدیویی (VAR): هیریوکی کیمورا، دستیار: کازاهارا هیروکی

ترکیب پرسپولیس:
الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی (۴۵-سهیل صحرایی)، مسعود ریگی (۶۵-سروش رفیعی)، میلاد سرلک، وحید امیری (۶۵-فرشاد احمدزاده)، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو (۷۹-عیسی آل کثیر)

2097903

ترکیب السد:
مشعل برشام، محمد کامارا (۲+۹۰-مصطفی مشعل)، طارق سلمان، پائولو سیلوا (۷۹-محمد وعد)، بوئلام خوخی، کریستو پرز (۷۱-علی هاشم)، گیلرمه تورس، موخیکا (۷۱-حسن الهیدوس)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا

شرح گل
السد یک-پرسپولیس صفر(دقیقه ۲+۴۵: ماتئوس اوریبه): سانتر اکرم عفیف از روی نقطه کرنر با اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ در شلوغی محوطه جریمه جلوی پای مهاجم السد افتاد و ماتئوس اوریبه توپ را دور از دستان گندوز به گوشه دروازه فرستاد.

 

انتهای پیام/