النصر بدون هیچ برنامه ای به ایران می آید!

باشگاه النصر هنوز برنامه نهایی خود را برای حضور در تهران اعلام نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز، در حالی که کمتر از 48 ساعت تا زمان ورود النصر عربستان به ایران برای دیدار با پرسپولیس باقی‌ مانده، این باشگاه هنوز برنامه خود را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس قرار نداده است.

آنها چند روز پیش اعلام کردند که ساعت 12:30 روز دوشنبه وارد ایران خواهند شد و لیست 55 نفره مسافران تهران را اعلام کردند اما سپس لیست خود را تغییر دادند و چند نفر را از لیست بیرون آوردند.

نکته جالب اینکه النصر با پرواز و جت شخصی راهی ایران خواهد شد و از این رو بلیت برای بازیکنان تهیه نشده و این باشگاه تا آخرین لحظه امکان تغییر فهرست خود را خواهد داشت.

پرسپولیس همچنین هتل اسپیناس را برای استقرار اعضای تیم النصر در نظر گرفته که جزو لوکس‌ترین هتل‌های تهران است و بهترین اتاق‌های این هتل نیز برای این تیم رزرو شدند.

 

البته باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار اعلام لیست نهایی و زمان ورود النصر است تا مقدمات تشریفات برای ورود اعضای این تیم را مهیا و همچنین مسیر ورودی تا هتل را مشخص کند.

نکته جالب اینکه حتی تاکنون اعلام نشده که فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی برای ورود النصر انتخاب خواهد شد تا همه چیز به نوعی در ابهام قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس همچنین تلاش خواهد کرد تا مراسمی شکیل و منظم را برای استقبال از یاران کریستیانو رونالدو تدارک ببیند.

انتهای پیام/