اکران «بی‌مادر» در سینما چهارسو

اکران مردمی فیلم «بی‌مادر» در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم و جمع کثیری از علاقمندان و دوستداران سینما برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ استقبال از این اکران تا حدی بود که سه سالن این پردیس سینمایی به فیلم بی مادر اختصاص داده شد.

مرتضی فاطمی کارگردان، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی از بازیگران و علی اوجی تهیه‌کننده فیلم، ضمن حضور در مراسم، در کنار مردم به تماشای فیلم نشستند.

مرتضی فاطمی پیش از نمایش فیلم روی صحنه رفت و از سه مهمان اصلی فیلم دعوت کرد تا برای تماشاگران صحبت کنند.

در حاشیه این مراسم علی اوجی با کنایه از بی توجهی داوران فیلم فجر به این اثر سینمایی گفت: «اگرچه این فیلم مستقل را این طرف تحویل نگرفتند ولی در جشنواره های خارجی با اقبال خوبی مواجه شد.»

امیرآقایی در این مراسم گفت: «خیلی خرسندم که هنوز می‌توانم به خواسته‌های خودم پایبند بمانم و متعهد به سینمایی هستم که اگر چه مخاطبش اندک اما آبرومند است.»

پردیس پورعابدینی هم با اشاره به نقشش در فیلم گفت: «با لحظه لحظه نقش مهروز در این فیلم زندگی کردم و خوشحالم که امشب در کنار شما و با هم، فیلم را می بینیم.»

حسن آقامیری هم از مهمان‌های افتخاری مراسم بود که پیش از نمایش فیلم به روی سن رفت و ضمن تسلیت به مردم شیراز به خاطر حادثه شاهچراغ گفت: «صحنه آخر این فیلم را ده‌ها بار دیدم و امیدوارم نجابت این فیلم به شما مزه بدهد.»

انتهای پیام/