ایران 3-4 مراکش: کامبک ناکام

تیم ملی فوتسال ایران که نیمه نخست را با نتیجه چهار بر یک به مراکش واگذار کرد با شروع نیمه دوم روی سوپرگل‌های طیبی و اولاد قباد در یک قدمی کامبک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری الگونیوز، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2024 به مصاف تیم ملی فوتسال مراکش رفته است و در شرایطی که شروع توفانی داشت اما در ادامه با ضعف دفاعی همیشگی و سردرگمی چهار گل دریافت کرد. درخشانی در دقیقه سه ایران را پیش انداخت اما در ادامه خالد بوزید کار را به تساوی کشید و همچنین ضربه اوت آن‌ها با برخورد به علی‌رضا رفیعی پور وارد دروازه باقر محمدی شد. کمدی اشتباهات بازیکنان ایران یکی پس از دیگری ادامه پیدا کرد و این بار پاس مرگ‌بار باقر محمدی کافی بود تا کار شمسایی و شاگردان دشوارتر شود. سهل‌انگاری عجیب باقر محمدی دروازه‌بان ایران، یک موقعیت گلزنی را به بازیکنان مراکش هدیه داد و آن‌ها با سه پاس تک‌ضرب و توسط صوفیان المسرار به گل سوم دست یافتند. ایران که انواع گل ها را دریافت کرده بود، نوبت به یک سوپر گل رسید. پاس بلند عبدالکریم انبیا دروازه‌بان مراکش به نقطه کرنر و پاس انس العیان به صورت لاب برای ادریس و قیچی برگردان فوق العاده این بازیکن به گل تبدیل شد تا نتیجه مسابقه چهار بر یک به سود مراکش تغییر کند.

با شروع نیمه دوم، ایران همانند بیست دقیقه ابتدایی حیرت انگیز به میدان رفت. دو دقیقه پس از سوت مالکوویچ، یک پاس دیگر از بهترین پاسور ایران مسلم اولاد قباد به فوق ستاره تیم ملی حسین طیبی و چرخش خیره کننده این بازیکن، دومین گل ایران را به ارمغان آورد تا ایران به ادامه مسابقه امیدوارتر شود. پس از این گل، فشار بی امان مردان شمسایی ادامه پیدا کرد و ضربه مهار نشدنی اولاد قباد مرد سال آسیا در شلوغی محوطه جریمه مراکش به تور چسبید تا کامبک بیش از هر زمانی دیگر در دسترس باشد. نتیجه فعلی چهار بر سه به سود مراکش است.