این بار خرید نکونام هم پرید/گلزن تیم ملی شاگرد رحمتی شد!

مهاجم جوان تیم ملی به جمع شاگردان مهدی رحمتی پیوست.
  1. به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه روندی برخلاف انتظار داشته و در شرایطی‌که کادرفنی و هواداران آبی‌پوش امیدوار به جذب ستاره‌های سرشناس رفتند اما نه‌تنها گزینه‌های موردنظر جواد نکونام جذب نشده‌اند، بلکه این مسئله باعث شده تا سرمربی آبی‌ها به سراغ تغییر و تحولات در لیست مازاد خود برود و بازیکنانی مانند آرمان رمضانی و امید حامدی‌فر که در جمع بازیکنان مغضوب نکونام بودند، طی روزهای گذشته به استقلال بازگشته‌اند!

مهرداد محمدی در کنار آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی 3 خرید بزرگسال استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند که در کنار این بازیکنان، محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، منتظر محمد و آریا برزگر هم به عنوان بازیکنان جوان و زیر 23 سال به فهرست آبی‌پوشان پایتخت اضافه شدند. از این بین بازیکنان، محمد نتوانست به‌واسطه پُر شدن سقف بودجه باشگاه استقلال، قرارداد خود با آبی‌پوشان پایتخت را ثبت کند و همین مسئله باعث جدایی این هافبک عراقی به صورت قرضی به مقصد مس رفسنجان شد.

محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان و آریا برزگر هم در هفته نخست در فهرست استقلال حضور نداشتند که عدم حضور تورانیان و برزگر در فهرست آبی‌ها در هفته دوم هم تمدید شد اما خالدآبادی توانست قراردادش را ثبت کند و کارت بازی‌اش صادر شد و به‌واسطه همین مسئله، او در دوئل اخیر آبی‌پوشان پایتخت مقابل ملوان بندرانزلی در فهرست 20 نفره استقلال حضور داشت. در شرایطی‌که کادرفنی و هواداران استقلال چشم‌انتظار ثبت قرارداد تورانیان و بزرگر بودند، دقایقی پیش خبری شوکه‌کننده برای استقلالی‌ها مطرح شد!

خرید ناگهانی نساجی از استقلال!

آریا برزگر که در کارنامه‌اش سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، فجرسپاسی شیراز، ویتبسک بلاروس و نفت مسجدسلیمان را دارد، به عنوان یکی از جوان‌ترین یاغی‌های فوتبال ایران در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تصمیم گرفت تا به استقلال بپیوندد و با توجه به نظر مثبت جواد نکونام، این مهاجم جوان به فهرست آبی‌ها اضافه شد. در شرایطی برزگر با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست که جواد نکونام در نظر داشت تا او را به عنوان یک مهاجم در فهرست خود داشته باشد و امید اصلی‌اش به جذب گزینه خارجی بود که این اتفاق رخ نداد.

نکونام که برای تقویت خط حمله تیمش روی حضور بزرگر در فهرست استقلال حساب باز کرده بود، ناگهان با شوکی غیرمنتظره مواجه شد؛ به‌طوری‌که به‌واسطه پر بودن سقف بودجه باشگاه استقلال، قرارداد آریا برزگر هم در شرایطی مشابه منتظر محمد به‌ثبت نرسید و این مسئله باعث شد تا این مهاجم جوان هم ساز جدایی کوک کند و در حالی‌که جواد نکونام امیدوار به حفظ این پدیده جوان که در تیم امید ایران هم حضور دارد، بود اما شرایط به‌گونه دیگری پیش رفت.

باشگاه نساجی مازندران که امیدوار به جذب مهدی عبدی برای تقویت خط حمله خود بود، بعد از انتقال این بازیکن به نساجی مازندران به سراغ جذب آریا برزگر رفت و در نهایت با توجه به مذاکرات انجام شده، انتقال این مهاجم جوان به جمع شاگردان مهدی رحمتی نهایی شد تا هایجکی غیرمنتظره علیه استقلالی‌ها به‌ثبت برسد؛ آن‌هم در شرایطی‌که نساجی در خط حمله خود بازیکنانی مانند محمدرضا آزادی و علا عباس را در اختیار دارد و حالا جذب برزگر به نظر می‌رسد که دغدغه مهدی رحمتی درباره خط حمله تیمش به پایان رسیده است. جالب آنکه برخلاف منتظر محمد که با قراردادی قرضی از استقلال جدا شد، جدایی برزگر از استقلال دائمی بوده و این بازیکن در پایان فصل جاری به استقلال باز نخواهد گشت و با قراردادی 2 ساله به تیم نساجی پیوسته تا بیش از پیش تصمیمات بحث‌برانگیز مدیریت باشگاه استقلال حاشیه‌ساز شود

 

 

انتهای پیام/