باخت تیم فرهاد در شب تعویض قایدی!

شاگردان فرهاد مجیدی شکست سنگین خانگی مقابل الجزیره متحمل شدند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که فرهاد مجیدی را روی نیمکت و مثل همیشه مهدی قایدی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت 16:50 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده ششمی الجزیره قرار گرفت.

 

شاگردان فرهاد مجیدی علی‌رغم اینکه در نیمه اول مالکیت توپ کمتری داشتند، اما در ایجاد موقعیت خطرناک‌تر از حریف خود ظاهر شدند و 11 فرصت به وجود آوردند و سه شوت در چارچوب زدند که مهاجمان این تیم در گلزنی ناموفق و بی‌دقت بودند تا الجزیره با استفاده از تک موقعیت خود به گل برسد و برنده به رختکن برود.

 

الجزیره که هیچ موقعیتی در نیمه نخست مقابل شاگردان فرهاد مجیدی نداشت، در دقیقه اول وقت‌های اضافه روی پاس چیپ تماشایی آلخاندور پوزوئلو و شوت روی پای عبدالله ادریس دروازه اتحاد کلباء را باز کرد تا یاران قایدی با این گل غیر منتظره و برخلاف جریان بازی عقب بیفتند.

 

 

1929602

در شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی تصمیم گرفت 3 تغییر در ترکیب تیمش به وجود بیاورد که یکی از آن‌ها خروج مهدی قایدی از زمین بود، اما این جابه‌جایی‌ها برای اتحاد کلباء نتیجه نداد و در نهایت این تیم یک باخت سنگین متحمل شد.

 

الجزیره در دقیقه 60 روی اشتباه فاجعه‌بار عبدالسلام محمد، کاپیتان اتحاد کلباء صاحب موقعیت شد که علی مبخوت توپ را دراختیار گرفت و پاس در عرض این بازیکن را نیکنس کیبانو با پای چپ تبدیل به گل کرد.

 

سه دقیقه بعد از این گل، کیبانو در نقش طراح حمله الجزیره ظاهر شد و این بار پاس او با شوت عبدالله رمضان به تور دروازه اتحاد کلباء چسبید تا شاگردان فرهاد مجیدی با سه گل عقب بیفتند و کار سختی برای جبران نتیجه داشته باشند.

 

الجزیره که موقعیت‌های کمتری نسبت به شاگردان مجیدی داشت و از فرصت‌های خود بهتر استفاده می کرد، در دقیقه 85 روی ارسال عبدالله رمضان از کرنر سمت راست زمین و ضربه والی تماشایی خلیفه الحمادی گل چهارم را زد تا در نهایت اتحاد کلباء این دیدار خانگی را با نتیجه 4 بر صفر پشت سر بگذارد، یک امتیازی بماند و در ر ده دوازدهم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد و الجزیره نیز موقتا صدرنشین شود.

انتهای پیام/