بازگشت روحیه به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی الگونیوز، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از توقف نابهنگام برابر پاختاکور ازبکستان، برای انجام تمرین امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، پس از صحبت‌های سرمربی، کار خود را آغاز کردند. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بیشتر به چالش‌های گروهی از سوی کادر فنی اختصاص داشت که بازیکنان به صورت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی الگونیوز، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از توقف نابهنگام برابر پاختاکور ازبکستان، برای انجام تمرین امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، پس از صحبت‌های سرمربی، کار خود را آغاز کردند.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بیشتر به چالش‌های گروهی از سوی کادر فنی اختصاص داشت که بازیکنان به صورت گروهی در آن شرکت داشتند. این چالش‌ها با استفاده از موانع و دروازه‌های کوچک در دستور کار بود.

2089520

انجام این موارد، فضای شاد و جذابی را ایجاد کرده بود و بازیکنان با روحیه‌ای بالا و چهره‌هایی خندان، بخش‌های مختلف تمرین را به اجرا درآوردند. این در حالی است که مرتضی پورعلی‌گنجی هم با تیم تمرین کرد.

امید عالیشاه کماکان تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

 

انتهای پیام/