بازگشت پژمان جمشیدی سعید آقاخانی و ایرج طهماسب به تلویزیون 

احتمالا این خبر را شنیده باشید که قرار است فصل چهارم سریال «زیرخاکی» ساخته شود. سریالی که جلیل سامان سه فصل از آن را در مناسبت‌های مختلف روی آنتن تلویزیون فرستاد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ سیمافیلم تصمیم گرفته تا دوباره سراغ «زیر خاکی» برود و فصل چهارم آن را بسازد.

احتمالا کمی قبل‌تر هم این خبر را شنیدیم که اخباری مبنی بر تقاضای جدی صداوسیما از سعید آقاخانی به گوش می‌رسد که خواسته شده تا فصل جدید «نون خ»را آماده کند تا در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک سیما برود. پیش از این قرار بود که «نون.خ» در یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی ساخته شود، اما فشارها و درخواست‌های صداوسیما عامل اصلی بازدارنده این ماجرا بود.

البته چند روز قبلش یعنی در روزهای ابتدایی شهریور ۱۴۰۲ هم این خبر منتشر شد که در نوروز ۱۴۰۳ فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و هنرنمایی عروسک‌ها و میهمانان جدید، از شبکه نسیم پخش خواهد شد. بر اساس نامه‌ای که از اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده بود، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرد، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد!

کمی به قبل‌تر بازگردیم به خاطر دارید که به صورت غیر رسمی اعلام شد که احتمال بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به تلویزیون وجود دارد؟ و بعد از آن خبر چه حواشی‌ای ایجاد شد؟ اینکه یک مجری آمد گفت اگر رشیدپور باشد من استعفا می‌دهم و کار حتی به فحش و دعوای توییتری هم کشید اما نتیجه نهایی این بود که رشیدپور انصراف داد و اعلام کرد که نمی‌خواهد به تلویزیون بازگردد.

انتهای پیام/