بازیگران پولی!

مهوش وقاری، بازیگر تلویزیون و سینما من خیلی وقت است بیکارم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ مهوش وقاری، بازیگر تلویزیون و سینما بیان کرد : من جدیداً شنیده‌ام برای برخی نقش‌ها در تلویزیون از بازیگران پول می‌گیرند و این خیلی عجیب و غریب است. فکر نمی‌کنم کسی مثل من و امثال من زیر بار این مساله برود که پول بدهد تا در تلویزیون باشد! زندگی‌ ما از همین راه گذشته؛ الان باید از کجا بیاوریم که پول خرج کنیم تا بازی کنیم! آیا این عجیب نیست؟! من خیلی این روزها این مسئله را می‌شنوم که به اسم اسپانسر بازیگر و … از بازیگران پول می‌گیرند. حتی از بازیگرانی شنیده‌ام که حرفه‌ای بوده‌اند نه اینکه اولین یا دومین بازی‌شان باشد.

او همچنین یادآوری می‌کند: من مدت‌هاست بیکارم. آخرین سریالم برای تلویزیون «جناب‌عالی» بود که آن هم از شبکه نمایش خانگی پخش شد. قبل از آن هم سریال «دیوار به دیوار» را داشتم که فکر می‌کنم سال ۹۶ بود. این در حالی است که می‌بینم یکسری از همکاران ما که خیلی بعد از ما بازیگر شدند، همیشه پای کار هستند و تکرار می‌شوند. یعنی در تمام کارها از آنها استفاده می‌شود و به نظرم تقسیم کار به طور عادلانه صورت نمی‌گیرد و متأسفانه بهانه‌هایی هم برای خودشان می‌آورند مثل اینکه شما مدت‌هاست کار نکرده‌اید، ما نمی‌دانیم کار می‌کنید یا نه! مگر می‌شود یک بازیگر نخواهد کار کند.

برای سن و سال من همیشه نقش‌هایی وجود دارد و قحطی که نیامده است اما می‌بینیم برخی بازیگران را مدام تکرار می‌کنند و دعوتی از ما نمی‌کنند. با وجودی که من جزو بازیگرانی هم هستم که هیچ وقت حاشیه‌ای نداشته‌ام اما حضور ندارم. حتی مردم از ما گله می‌کنند که چرا تلویزیون را تعطیل کرده‌اید؟ و من بارها تاکید کرده‌ام که از تلویزیون رو آمده‌ام و با تلویزیون شناخته شده‌ام اما اینکه نیستم اکنون دست خودم نیست.

انتهای پیام/